05-11-2018, 07:16 PM
(05-11-2018, 05:20 PM)NightLine Έγραψε: Να σου πω την αλήθεια και το σταθμό Πανεπιστήμιο τον βρίσκω περιττό προσωπικά, γιατί όταν τυχει και θέλω να πάω Ομόνοια-Πανεπιστήμιο ή Πανεπιστήμιο-Σύνταγμα θα το πάω ποδαράτο, είναι μικρή απόσταση, και πιστεύω για πολλούς.
Θεωρώ ότι έχουμε ουκ ολίγους σταθμούς στο κέντρο, και μερικοί παραπάνω θα είναι περιττοί... ενώ η Πετρούπολη είναι αποκομμένη από το σχέδιο του μετρό και ο πλησιέστερος σταθμός είναι η Ανθούπολη που είναι μια κάποια απόσταση. Το ίδιο ισχύει και για Λυκόβρυση π.χ. που ο κοντινότερος σταθμός είναι αυτός της Κηφισιάς, που πάλι είναι μια απόσταση. Με λίγα λόγια το βρίσκω άδικο να δίνουμε βάση στο κέντρο και να αφήνουμε τα προάστια στην απ' έξω.
Αλλά τώρα σου μιλάει κάποιος που συχνάζει περισσότερο στα προάστια, παρά στο κέντρο... όποτε άλλοι μπορεί να έχουν διαφορετική άποψη.
Σε όλες τις μεγάλες πόλεις που έχουν εκτεταμένα δίκτυα μετρό οι αποστάσεις μεταξύ των σταθμών στο κέντρο είναι μικρότερες, όπως αντίστοιχα και οι γραμμές που διέρχονται είναι περισσότερες σε σχέση με τα προάστια. Ειδικά στην περίπτωση της Αθήνας που είναι υδροκέφαλη και οι περισσότερες μετακινήσεις γίνονται προς τα τοπικά κέντρα (Γλυφάδα - Χαλάνδρι - Περιστέρι κ.α) ή προς τα 2 μεγάλα κέντρα Αθήνας και Πειραιά έχει νόημα να υπάρχουν σταθμοί σε κοντινές αποστάσεις, όχι φυσικά για να σε πάρει από το Σύνταγμα και να σε πάει στο Πανεπιστήμιο ή την Ακρόπολη, αλλά για να έχεις μεγαλύτερη κάλυψη γύρω από το Σύνταγμα και γύρω από την Ακρόπολη. Η Πετρούπολη συμφωνώ ότι χρειάζεται μεσοπρόθεσμα μετρό, όπως και άλλες πυκνοκατοικημένες περιοχές, αλλά όπως και να το κάνουμε, αφού όλα περιστρέφονται γύρω από το κέντρο, δεν έχει νόημα να φτιαχτεί άμεσα δίκτυο που να ενώνει τα προάστια μεταξύ τους παρακάμπτωντας το Δ. Αθηναίων.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608