05-11-2018, 12:59 PM
(05-11-2018, 12:10 PM)NightLine Έγραψε: Λογικά θα αυξηθεί η αστυνόμευση στην περιοχή, αλλά προσωπικά πιστεύω τόσος κόπος για το τίποτα. Τα Εξάρχεια είναι μια ανάσα από το σταθμό του Πανεπιστημίου, όποτε δε βρίσκω λόγο ύπαρξης του σταθμού, όπως και για το σταθμό του Κολωνακίου αντίστοιχα, που είναι αρκετά κοντά με αυτόν του Συντάγματος. Τσάμπα έξοδα δηλαδή... περισσότερο ανάγκη έχουν το μετρό περιοχές όπως η Πετρούπολη ή το Καματερό παρά το Κολωνάκι και τα Εξάρχεια.
H αστυνόμευση δεν πρόκειται να λύσει το πρόβλημα. Είναι γεγονός ότι είναι δύσκολη περιοχή, αλλά δεν είναι αδύνατο να φτιαχτεί το μετρό.
Τώρα σχετικά με τα τσάμπα έξοδα, από πότε ένας σταθμός το μετρό στο κέντρο της Αθήνας είναι τσάμπα έξοδα;
Η απόσταση Σύνταγμα - Κολωνάκι είναι 650m σχετικά ανηφορικά, όταν ένας σταθμός το μετρό έχει ακτίνα εμβέλειας σχεδόν 800m σε οριζόντιο έδαφος. Σαφώς ένα κομμάτι της εμβέλειας των δύο σταθμών αλληλοκαλύπτεται, αλλά κατά τη γνώμη στο τι είναι καλύτερο, να επεκτείνουμε την εμβέλεια του μετρό κατά 650m μέσα στο Κολωνάκι και τη Δεξαμενή που έχει αρκετούς εμπορικούς δρόμους ή να περνάει το μετρό από κάτω χωρίς στάση;
Αντίστοιχα ο σταθμός Εξάρχεια είναι στα 700m από τον πλησιέστερο σταθμό της Ομόνοιας (το Πανεπιστήμιο απέχει 1km). Σαν σταθμός προσφέρει καλή πρόσβαση στο Πολυτεχνείο (ναι αυτό το κτήριο που καίγεται, έχει και αρκετές εκατοντάδες φοιτητές που πηγαίνουν κάθε μέρα για μάθημα), στο μεγαλύτερο μουσείο της χώρας (Αρχαιολογικό) και σε γειτονιές όπως ο Λόφος Στρέφη που αν και πυκνοκατοικημένες δεν έχουν συγκοινωνία (η Ιπποκράτους απέχει περισσότερο από το νέο σταθμό).
Θεωρώ ότι και στις 2 περιπτώσεις οι επισκέπτες και κάτοικοι των περιοχών, αν και πρόκειται για εκ διαμέτρου αντίθετες ιδεολογικές ομάδες, πρόκειται να αγκαλιάσουν το μετρό, καθώς πάνω από το "ιδεολογικό" τους συμφέρον, υπάρχει το ατομικό.
Τέλος σχετικά με τη σύγκριση Κολωνάκι ή Πετρούπολη, δεν είναι όλα άσπρο ή μαύρο. Το Κολωνάκι κέρδισε το στοίχημα το μετρό, όχι επειδή είναι πιο σημαντική περιοχή από την Πετρούπολη, αλλά επειδή
1) ανήκει στον άξονα Γαλάτσι - Γουδή που έχει πολύ σημαντικές πληθυσμιακά περιοχές,
2) επειδή μέχρι πριν λίγα χρόνια η Αττικό Μετρό ήταν αντίθετη στην ύπαρξη γραμμών με διακλαδώσεις (ουσιαστικά η αρχική πρόταση ήταν Γαλάτσι - Πανεπιστήμιο (διακλάδωση γραμμής 2) και Πανόρμου - Μαρούσι (διακλάδωση γραμμής 3), αλλα τελικά εννοποιήθηκαν σε μία νέα γραμμή)
και 3) από τη στιγμή που αποδείκτηκε ότι το μετρό μπορεί να πείσει "ανώτερες" οικονομικά τάξεις να αφήσουν το αμάξι και να κατέβουν στο κέντρο με το μετρό (ενώ οι ίδιοι δεν μπαίνουν σε λεωφορείο ούτε με αίτηση), ας φτιαχτεί και ένας σταθμός στο κέντρο της ζωής αυτών των οικονομικών τάξεων, ώστε να περιοριστεί κι άλλο η χρήση αυτοκινήτου στο κέντρο της Αθήνας.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608