30-10-2018, 10:57 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 30-10-2018, 11:02 PM από amoran. Edited 1 time in total.)
Δηλαδή πληρώθηκαν τόσα λεφτά για να υπάρξουν τμήματα στις αποβάθρες για να μπορεί να προσεγγίζει το μετρό, ειδικό κομμάτι διαδρομής για να μπαίνει το μετρό σατις γραμμές του Προαστιακού, συρμοί κατάλληλοι, κι όλο αυτό για να έχει απλά ο σταθμός της Πλακεντίας 2 αποβάθρες για το Αεροδρόμιο (και να φεύγουν και δυο τρένα μαζί όταν είναι και μισή, έτσι για να κάνουν και καμιά κόντρα); Η μία θα είναι για τη Δούκισσα και καλά;
Όπως πληρώσαμε, ποιος ξέρει πόσα, λεφτά για να έχουν όλα τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ από 3 ακυρωτικά μηχανήματα και μετά να βγαίνει φιρμάνι πως θα μπαίνουμε και θα ακυρώνουμε από τη μπροστινή πόρτα;;; Και τα άλλα 2 μηχανάκια τι τα πληρώσαμε ρε χλιμίντζουρες και μάλιστα σε περίοδο χρεοκοπίας της χώρας;;;
Ελπίζω να ακούει κανείς δημοσιογράφος του τομέα των συγκοινωνιών και να κάνει τις κατάλληλες ερωτήσεις εκεί που πρέπει...
Όπως πληρώσαμε, ποιος ξέρει πόσα, λεφτά για να έχουν όλα τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ από 3 ακυρωτικά μηχανήματα και μετά να βγαίνει φιρμάνι πως θα μπαίνουμε και θα ακυρώνουμε από τη μπροστινή πόρτα;;; Και τα άλλα 2 μηχανάκια τι τα πληρώσαμε ρε χλιμίντζουρες και μάλιστα σε περίοδο χρεοκοπίας της χώρας;;;
Ελπίζω να ακούει κανείς δημοσιογράφος του τομέα των συγκοινωνιών και να κάνει τις κατάλληλες ερωτήσεις εκεί που πρέπει...
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.