30-10-2018, 04:19 PM
(30-10-2018, 01:15 PM)nikos1991 Έγραψε: Συρμός express με συχνότητα 4' δεν δικαιολογείται, γιατί δεν υπάρχουν σημεία υπέρβασης, ούτε η κατάλληλη σηματοδότηση στο μετρό.
Η αλήθεια είναι ότι αν κρατούσαν τη διαθεσιμοτητα σε 4 συρμούς έβγαινε 15' στο εξωτερικό τμήμα, με 3 συρμούς βγαίνει 20' και με 2 που το αφήνουν βγαίνει το 30'. Απλά παραπάνω διελεύσεις, σημαίνει επιπλέον ενοίκιο στον ΟΣΕ για την χρήση της γραμμής και στο Αεροδρόμιο για τη χρήση του σταθμού, τα οποία δε νομίζω ότι θέλει να τα ακούσει η ΣΤΑΣΥ.
Aπλά τα πράγματα : δεν έχουν λεφτά/ανταλλακτικά να συντηρήσουν τους αεροδρομιακούς συρμούς και έτσι αλλάζουν το πλάνο δρομολόγησης. Η αλήθεια βέβαια είναι το εγχείρημα Αθήνα - Αεροδρόμιο με συρμό μετρο σε ώρες αιχμής ήταν απλά ακατόρθωτο. Περίμεναν οι επιβάτες στο Σύνταγμα σε μια στοιβαγμένη αποβάθρα και όταν ερχόταν ο συρμός αεροδρομίου, οι μισοί δεν χωρούσαν να μπούν. Με την νέα εφαρμογή, θα μπαίνουν όλοι σε όλα τα τρένα (άρα αποσυμφόρηση αποβάθρας ειδικά στο Σύνταγμα) και θα μαζεύονται στην Πλακεντίας.
Σαφώς και είναι λάθος η εφαρμογή του πλάνου αυτού, αλλά τέλος πάντων ... ίσως θα πρέπει στο προσεχές μέλλον να δούμε λίγο καλύτερα τη μόρτα στο Κορωπί και να μπούν επιπλέον συρμοί (μέχρι Κορωπί) ώστε να αμβλυνθεί το πρόβλημα και να μην φεσώνεται τέλη αεροδρομίου η ΣΤΑΣΥ (μην ξεχνάμε ότι ο πολύς κόσμος πάει Μεσόγεια και όχι Αεροδρόμιο)