30-10-2018, 01:10 PM
(30-10-2018, 03:09 AM)TeiPir Έγραψε: Εξοικονομηση συρμων(μην ξεχναμε πως υπαρχουν μονο 7 διρευματικοι και δεν υπαρχει οριο για βλαβη πχ). Θα χρησιμοποιουνται 2+1 εφεδρικος συρμοι και οι υπολοιποι θα μπουν στο τμημα Αγ.Μαρινα- Δουκισης Πλακεντιας.
Φυσικά και υπάρχει όριο για βλάβη. Σήμερα χρησιμοποιούνται 4. Άρα υπάρχουν 3 εφεδρείες για να περάσουν τακτική συντήρηση ή έκτακτες βλάβες. Απλά αυτή τη στιγμή οι συγκοινωνιακοί οργανισμοί της χώρας είναι ανίκανοι να συντηρήσουν οποιοδήποτε τύπο οχήματος χρειάζεται να έχει διαθεσιμότητα πάνω από 50% του ονομαστικού αριθμού στόλου.
Off Topic:
Λαμπρή εξαίρεση για το "δεν έχουμε οχήματα" ήταν μια παρόμοια συζήτηση σε άλλο φόρουν στις αρχές του έτους σχετικά με την επάρκεια συρμών Desiro, λόγω της ηλεκτροκίνησης στον Πειραιά και της αλλαγής πλάνου δρομολογίων στον Προαστιακό.
Πριν την αλλαγή χρησιμοποιούνταν 7 Desiro στον Προαστιακό Αθήνας + 3 (+2 εφεδρείες) στη Θεσσαλονίκη σε σύνολο 20 - (2 βαριά τραυματισμένων) συρμών.
Μετά την αλλαγή έχουμε πλέον 10 συρμούς στην Αθήνα και όταν υπάρχει διαθεσιμότητα μπαίνει και 11ος + 5 στη Θεσσαλονίκη, σύνολο 16/18 και αναμένεται διαγωνισμός στις 14/12 για την ανάταξη των 2 υπολοιπων Desiro. Εκεί που κάθε μέρα που κάθεται ένα Desiro σημαίνει χαμένα €€€ έχουν φτιάξει πλέον τη διαθεσιμότητα στο 80% του ονομαστικού στόλου και ίσως δούμε και ακόμη καλύτερα νούμερα το καινούριο έτος. Σημαντική σημείωση, ότι τα Desiro είναι 12 ετών (τα Rotem είναι 14, άρα ίδια ηλικία) και έχουν περισσότερα χιλιόμετρα από οποιοδήποτε αεροδρομιακό. Έτσι, απλά για να μας λέει η ΣΤΑ.ΣΥ ότι δεν μπορεί να διατηρεί σε καλή κατάσταση 4/7 διρευματικούς συρμούς.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608
