ΤΥΠΟΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ : IKARUS 260.22
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ : ΟΥΓΓΑΡΙΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ : 2 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1978
ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ : 300
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : ΟΖ-7001 έως ΟΖ-7300
ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : 40 ΑΘΗΝΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ EXPRESS
Τα Ikarus του 7ου κλιμακίου ήταν η πρώτη παραλάβη Ikarus,και η πρώτη παραλαβή ιδιόκτητων οχήμάτων επί Ε.Α.Σ.Έιχαν αριθμούς κυκλοφορίας ΟΖ-7001 έως ΟΖ-7300 και οι αρχικοί τους αριθμοί παρμπρίζ ήταν 7/1 έως 7/300.Εγκαταστάθηκαν στο αμαξοστάσιο του Βοτανικού.
Αρχικά κάλυψαν τις γραμμές εξπρές Ζωγράφου & Ηλιούπολης.
Το 1985 τα οχήματα ΟΖ-7272 & ΟΖ-7273 αποσπάστηκαν στις γραμμές του Αεροδρομίου 018-019 μάζι με τα Volvo των ΗΛΠΑΠ.
Επίσης την ίδια χρονία τα οχήματα ΟΖ-7274 έως ΟΖ-7283 μετακινήθηκαν στο 11ο κλιμάκιο ως εφεδρείες με αριθμούς παρμπρίζ 201-210,ενώ τα ΟΖ-7284 έως ΟΖ-7293 ως εφεδρείες του 14ου κλιμακίου με αριθμούς παρμπρίζ 211-220.
Το 1985 τα Ikarus ήταν μοιρασμένα ως εξής.
OZ-7001 έως ΟΖ-7271 7ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
ΟΖ-7272 έως ΟΖ-7273 7ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ)
ΟΖ-7274 έως ΟΖ-7283 11ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ 201-210
ΟΖ-7284 έως ΟΖ-7293 14ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ 211-220
ΟΖ-7294 έως ΟΖ-7300 7ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
Το 1991 με την άφιξη των 33 Vanhool τα οχήματα ΟΖ-7281 έως ΟΖ-7293 μεταφέρθηκαν στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού με αριθμούς παρμπρίζ 2/501 έως 2/513 ως εφεδρείες.
Το 1991 τα Ikarus ήταν μοιρασμένα ως εξής.
OZ-7001 έως ΟΖ-7280 1ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
ΟΖ-7281 έως ΟΖ-7293 2ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ 501-513 (ΕΦΕΔΡΙΚΑ)
ΟΖ-7294 έως ΟΖ-7300 1ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
Παρατηρήσεις :
Δύο οχήματα είχαν μαύρους προφυλακτήρες και ξεχώριζαν ήταν τα οχήματα 7/123 ΟΖ-7123 & 7/242 ΟΖ-7242.
Επίσης τα οχήματα 7/294 ΟΖ-7294 έως 7/300 ΟΖ-7300 είχαν αυτόματο κιβώτιο.
ΧΩΡΑ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ : ΟΥΓΓΑΡΙΑ
ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ : 2 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 1978
ΑΡΙΘΜΟΣ ΟΧΗΜΑΤΩΝ : 300
ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : ΟΖ-7001 έως ΟΖ-7300
ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ : 40 ΑΘΗΝΑ-ΖΩΓΡΑΦΟΥ EXPRESS
Τα Ikarus του 7ου κλιμακίου ήταν η πρώτη παραλάβη Ikarus,και η πρώτη παραλαβή ιδιόκτητων οχήμάτων επί Ε.Α.Σ.Έιχαν αριθμούς κυκλοφορίας ΟΖ-7001 έως ΟΖ-7300 και οι αρχικοί τους αριθμοί παρμπρίζ ήταν 7/1 έως 7/300.Εγκαταστάθηκαν στο αμαξοστάσιο του Βοτανικού.
Αρχικά κάλυψαν τις γραμμές εξπρές Ζωγράφου & Ηλιούπολης.
Το 1985 τα οχήματα ΟΖ-7272 & ΟΖ-7273 αποσπάστηκαν στις γραμμές του Αεροδρομίου 018-019 μάζι με τα Volvo των ΗΛΠΑΠ.
Επίσης την ίδια χρονία τα οχήματα ΟΖ-7274 έως ΟΖ-7283 μετακινήθηκαν στο 11ο κλιμάκιο ως εφεδρείες με αριθμούς παρμπρίζ 201-210,ενώ τα ΟΖ-7284 έως ΟΖ-7293 ως εφεδρείες του 14ου κλιμακίου με αριθμούς παρμπρίζ 211-220.
Το 1985 τα Ikarus ήταν μοιρασμένα ως εξής.
OZ-7001 έως ΟΖ-7271 7ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
ΟΖ-7272 έως ΟΖ-7273 7ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ (ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ)
ΟΖ-7274 έως ΟΖ-7283 11ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ 201-210
ΟΖ-7284 έως ΟΖ-7293 14ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ 211-220
ΟΖ-7294 έως ΟΖ-7300 7ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
Το 1991 με την άφιξη των 33 Vanhool τα οχήματα ΟΖ-7281 έως ΟΖ-7293 μεταφέρθηκαν στο αμαξοστάσιο του Ελληνικού με αριθμούς παρμπρίζ 2/501 έως 2/513 ως εφεδρείες.
Το 1991 τα Ikarus ήταν μοιρασμένα ως εξής.
OZ-7001 έως ΟΖ-7280 1ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
ΟΖ-7281 έως ΟΖ-7293 2ο ΕΛΛΗΝΙΚΟ 501-513 (ΕΦΕΔΡΙΚΑ)
ΟΖ-7294 έως ΟΖ-7300 1ο ΒΟΤΑΝΙΚΟΣ
Παρατηρήσεις :
Δύο οχήματα είχαν μαύρους προφυλακτήρες και ξεχώριζαν ήταν τα οχήματα 7/123 ΟΖ-7123 & 7/242 ΟΖ-7242.
Επίσης τα οχήματα 7/294 ΟΖ-7294 έως 7/300 ΟΖ-7300 είχαν αυτόματο κιβώτιο.