15-08-2018, 05:49 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 15-08-2018, 05:56 PM από ecoj. Edited 3 times in total.)
Όλοι όσοι ασχολήθηκαν με τα λεωφορεία της Αθήνας και κάποια στιγμή θέλησαν να βγάλουν ένα γενικό πλάνο βελτίωσης των γραμμών ανάμεσα στις προτάσεις τους πάντα υπήρχαν κάποια που ήταν στάνταρ για όλους: κατάργηση Β15, κατάργηση 711, κόψιμο Β5 από Τσακό, τοπικοποίηση Α13 και μερικά ακόμα. Έχω ακούσει διάφορες τρέλες σε προτάσεις κατά καιρούς αλλά μερικά είναι στάνταρ κι ας είναι λάθος! Η λογική μία κεντρική γραμμή να είναι ντε και καλά πάνω σε κεντρικό δρόμο έχει κολλήσει στα κεφάλια μερικών ακόμα και αν ο λαός είναι στα στενά! Οπότε προτάσεις όπως κόψιμο Α2 και Α1 από Βούλα είναι επικίνδυνες! Γεμίζοντας τον τόπο με τοπικά των 1-2 οχημάτων και ταυτόχρονα κορμούς που με μέτρια κίνηση (βλέπε Α3) και αναγκάζοντας κάποιον σε συνεχής μετεπιβιβάσεις δεν βελτιώνεις τίποτα!
Το Β15 δεν κατάλαβα ποτέ γιατί τόσος μίσος! Είναι σαν το 122Θ, δηλαδή μία κοντή εκδοχή μίας γραμμής με πολύ κόσμο που περιορίζεται στο κομμάτι με τη μεγάλη κίνηση και λειτουργεί ώρες/ημέρες που χρειάζεται! Σε ένα ιδεατό κόσμο που τα δρομολόγια θα τηρούνταν θα μπορούσε κανείς να φτιάξει σωστά τις αναχωρήσεις από Στ. Λαρίσης και θα ήταν μια χαρά.
Το ξέρω ότι ο ΟΑΣΑ είχε προτείνει στη Δήμο Χαϊδαρίου πρόταση με κατάργηση το Παλατάκι αλλά προφανώς η πρόταση έφαγε άκυρο!
Γραμμές στη λογική 730, δηλαδή κάτι σαν τοπικές - διακεντρικές - τροφοδοτικές σε σταθμό του μετρό που εξυπηρετούν δύο διαφορετικές γειτονιές είναι σχεδόν πάντα αποτυχημένες! Και εδώ στο Λόφο πλέον τη περισσότερη δουλειά την κάνει το 821 όχι το 730 ειδικά το χειμώνα!
Το που χωράει και που όχι νταλίκα είναι μεγάλη συζήτηση! Σίγουρα πολλές γραμμές με πολύ κόσμο θα χώραγαν νταλίκα και έχουν 12μετρα! Πιστεύω ότι 7/10 γραμμές που χωράνε 12μετρα χωράνε και νταλίκα ίσως με κάποιες μικροτροποποίσεις.
Κάπου είχα διαβάσει ότι και το Γ10 με ''παρέμβαση'' έμεινε ως έχει αλλά δεν ξέρω αν ισχύει! Το ίδιο και το 711.
Το Β15 δεν κατάλαβα ποτέ γιατί τόσος μίσος! Είναι σαν το 122Θ, δηλαδή μία κοντή εκδοχή μίας γραμμής με πολύ κόσμο που περιορίζεται στο κομμάτι με τη μεγάλη κίνηση και λειτουργεί ώρες/ημέρες που χρειάζεται! Σε ένα ιδεατό κόσμο που τα δρομολόγια θα τηρούνταν θα μπορούσε κανείς να φτιάξει σωστά τις αναχωρήσεις από Στ. Λαρίσης και θα ήταν μια χαρά.
Το ξέρω ότι ο ΟΑΣΑ είχε προτείνει στη Δήμο Χαϊδαρίου πρόταση με κατάργηση το Παλατάκι αλλά προφανώς η πρόταση έφαγε άκυρο!
Γραμμές στη λογική 730, δηλαδή κάτι σαν τοπικές - διακεντρικές - τροφοδοτικές σε σταθμό του μετρό που εξυπηρετούν δύο διαφορετικές γειτονιές είναι σχεδόν πάντα αποτυχημένες! Και εδώ στο Λόφο πλέον τη περισσότερη δουλειά την κάνει το 821 όχι το 730 ειδικά το χειμώνα!
Το που χωράει και που όχι νταλίκα είναι μεγάλη συζήτηση! Σίγουρα πολλές γραμμές με πολύ κόσμο θα χώραγαν νταλίκα και έχουν 12μετρα! Πιστεύω ότι 7/10 γραμμές που χωράνε 12μετρα χωράνε και νταλίκα ίσως με κάποιες μικροτροποποίσεις.
Κάπου είχα διαβάσει ότι και το Γ10 με ''παρέμβαση'' έμεινε ως έχει αλλά δεν ξέρω αν ισχύει! Το ίδιο και το 711.