15-08-2018, 03:01 AM
@ecoj Προφανώς στο Β15 υπήρξε παρέμβαση.. Επίσης, στάνταρ θεωρώ ότι κάτι ανάλογο είχε γίνει όταν το Νοέμβριο του 2016 είχε πάρει έξτρα όχημα το 892.. Μάλιστα τότε είχε βγεί και ανακοίνωση από τον ΟΑΣΑ για κάποιο λόγο.
Όσο για το Β15 και εγώ έχω γράψει αρκετές φορές περί κατάργησης αλλά με τη λογική ότι θα ενισχυθεί το Α15 όπου χρειάζεται και μ αυτό τον τροπο θα ευνοούταν και η Αθηνών και το Δάσος με συχνότερα δρομολόγια (πρόταση που είχε δοθεί και στο Δήμο Χαϊδαρίου από τον ΟΑΣΑ). Στην πράξη όμως όλοι ξέρουμε πιστεύω πώς θα εφαρμοζόταν οπότε και γι αυτό δεν επιμένω..
Επίσης, διαφωνώ και εγώ με την λογική της "σωστής" συγκοινωνίας τύπου να βγάλουμε το Β5 από τον Τσακό για να πηγαίνει μόνο Μεσογείων ή τα Α1/Α2 μέσα από τη Βούλα κ.α. που έχουν ειπωθεί κατά καιρούς..
Ειδικά στην περίπτωση του Β5 εφόσον φτάνει μέχρι Αγ. Παρασκευή ορθώς μπαίνει στον Τσακό και καλά κάναν οι κάτοικοι και το κράτησαν έναντι του 417 που πρότεινε ο ΟΑΣΑ με δρομολόγια στην καλύτερη 15λεπτα.. Το σχέδιο έλεγε θα βάζαν 4 αμάξια στο 417 ανά 15' τα οποία πιθανολογώ θα βρίσκαν από -3 οχήματα στο Β5 τα οποία δεν θα μπρούσαν να βγουν μόνο με μείωση του χρόνου διαδρομής αλλά και με αραίωση δρομολογίων και άλλο 1 από τη σύντμηση του 406 (δεν θα έφτανε Νομισματοκοπείο).. Κοινώς στα χαρτιά δεν θα γλίτωνε τίποτα ο ΟΑΣΑ αλλά όλα τα κομμάτια θα είχαν χειρότερη εξυπηρέτηση (από εκεί που έχεις από Νομισματοκοπείο για Τσακό 5-6 διελεύσεις/ώρα Β5 συν 2-3 με το 406 σύνολο 8 θα είχες 4...) Και φυσικά όλοι ξέρουμε τη συνέχεια.. Το 417 θα είχε στην πράξη 3/4 αμάξια έξω, μετά θα κοβόταν στα χαρτιά το 4ο αμάξι και στη συνέχεια δεν θα έβγαινε ούτε το 3ο αφήνοντας τη γραμμή με 2 διελεύσεις ανά 30 λεπτά..
Τις ίδιες μπούρδες - δυστυχώς- εφαρμόσαν στους Θρακομακεδόνες που ουσιαστικά διέλυσαν το παλιό 724 που δούλευε ανά 20'-25' βελτιώνοντας ελάχιστα δρομολογιακά τη σύνδεση Ν. Ιωνία- Μενίδι και αφήνοντας τους Θρακομακεδόνες με δρομολόγια ανά 50'-60' και πάνω από την πλατεία με δρομολόγια ανά ... 2 ώρες σε περιοχή με πολύ δύσκολο ανάγλυφο.. Και τελικά δεν κερδίσαν σχεδόν τίποτα από βάρδιες..
@georgio
Μέχρι τον Νοέμβριο του 2014 η Ηλιούπολη είχε το 155 με 2-3 διελεύσεις/ώρα και πιο παλιά είχε το 216 που έφτανε και 4 διελεύσεις/ώρα! Αξίζει να σημειωθεί ότι το 216 είχε αξιοπρεπέστατη επιβατική κίνηση της τάξεως των 15-20 ατόμων και ακόμα και απογεύματα έβλεπες αρκετό κόσμο να το περιμένει στον Αγ. Δημήτριο. Μετά το άνοιγμα της επέκτασης του Μετρό σε συνδυασμό με τη συνένωση με το 155 και τον τραγικό σχεδιασμό διαδρομής που είχε έχασε σχεδόν όλο το επιβατικό του κοινό και εν τέλει καταργήθηκε.
Επίσης, βάλε και το 164 που τελειώνει στις 24:00 από Άγιο Δημήτριο (ενώ ως Α4 είχε 24:00 από Ακαδημία). Ακόμα και το 237 όταν το ξανακάναν κυκλικό το είχαν αφήσει με τελευταία δρομολόγια 23:40 ΚΑΘ-ΣΑΒ και 23:35 ΚΥΡ.. Έτσι τις Κυριακές για κάτι μήνες με διέλευση από Δάφνη κατά τις 23:48-23:50 ενώ ήταν στις 24:00 όταν είχε Αφετηρία.. Εννοείται ακόμα και αυτό λύθηκε με αναφορά στον ΟΑΣΑ και πήγαν τα τελευταία δρομολόγια όλες τις μέρες στις 23:45 αφού έχουν καταργήσει σχεδόν όλες τις τακτές αναχωρήσεις (άλλη μεγάλη πληγή που δεν έχει σχολιαστεί καθόλου...).
Όσο για τη νταλίκα στο 206 δεν θα μου έκανε εντύπωση αν χωράει και απλά δεν δρομολογήσανε ποτέ...Και για το 250 όπως σωστά αναφέρεις επί χρόνια λέγανε δεν χωράει και τελικά δεν έχει κανένα απολύτως θέμα.. Επίσης, εκεί που πιστεύω κατά 99% ότι μπορεί να πάει νταλίκα είναι στο 051..
Το 250 μέχρι πριν λίγα χρόνια είχε φάει απίστευτη κακομεταχείριση όπου και αν ήταν.. Ήταν στο Ελληνικό, την παρατούσαν με 1 όχημα ανά 40' τα μεσημέρια.. Πήγαινε Βοτανικό στέλναν μίντι.. Και όλα αυτά σε γραμμή που δούλευε ανά 9' με νταλίκα και παράταγε αβέρτα κόσμο έξω από το όχημα..
Επιπλέον και στο 242 έχε υπόψη παλιά και εκεί με Ν1 ήταν μόνιμα και οι νταλίκες μπήκανε κάπου το 2009-2010 μετά από ανάλογες παρεμβάσεις του ΕΜΠ..
Είναι πραγματικά να απορείς όταν βλέπεις ότι σχεδόν οι περισσότερες τροποποιήσεις/βελτιώσεις έχουν γίνει μετά από πιέσεις επιβατών/υπουργών/δημάρχων/φορέων/συλλόγων σε τι χρησιμεύουν τα άτομα που δουλεύουν εκεί και πληρώνονται για να κάνουν αυτή τη δουλειά.. Ακόμα και το Α5 που πήγε από Πανεπιστημίου μετά από αίτημα του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ ήταν..
Όσο για το Β15 και εγώ έχω γράψει αρκετές φορές περί κατάργησης αλλά με τη λογική ότι θα ενισχυθεί το Α15 όπου χρειάζεται και μ αυτό τον τροπο θα ευνοούταν και η Αθηνών και το Δάσος με συχνότερα δρομολόγια (πρόταση που είχε δοθεί και στο Δήμο Χαϊδαρίου από τον ΟΑΣΑ). Στην πράξη όμως όλοι ξέρουμε πιστεύω πώς θα εφαρμοζόταν οπότε και γι αυτό δεν επιμένω..
Επίσης, διαφωνώ και εγώ με την λογική της "σωστής" συγκοινωνίας τύπου να βγάλουμε το Β5 από τον Τσακό για να πηγαίνει μόνο Μεσογείων ή τα Α1/Α2 μέσα από τη Βούλα κ.α. που έχουν ειπωθεί κατά καιρούς..
Ειδικά στην περίπτωση του Β5 εφόσον φτάνει μέχρι Αγ. Παρασκευή ορθώς μπαίνει στον Τσακό και καλά κάναν οι κάτοικοι και το κράτησαν έναντι του 417 που πρότεινε ο ΟΑΣΑ με δρομολόγια στην καλύτερη 15λεπτα.. Το σχέδιο έλεγε θα βάζαν 4 αμάξια στο 417 ανά 15' τα οποία πιθανολογώ θα βρίσκαν από -3 οχήματα στο Β5 τα οποία δεν θα μπρούσαν να βγουν μόνο με μείωση του χρόνου διαδρομής αλλά και με αραίωση δρομολογίων και άλλο 1 από τη σύντμηση του 406 (δεν θα έφτανε Νομισματοκοπείο).. Κοινώς στα χαρτιά δεν θα γλίτωνε τίποτα ο ΟΑΣΑ αλλά όλα τα κομμάτια θα είχαν χειρότερη εξυπηρέτηση (από εκεί που έχεις από Νομισματοκοπείο για Τσακό 5-6 διελεύσεις/ώρα Β5 συν 2-3 με το 406 σύνολο 8 θα είχες 4...) Και φυσικά όλοι ξέρουμε τη συνέχεια.. Το 417 θα είχε στην πράξη 3/4 αμάξια έξω, μετά θα κοβόταν στα χαρτιά το 4ο αμάξι και στη συνέχεια δεν θα έβγαινε ούτε το 3ο αφήνοντας τη γραμμή με 2 διελεύσεις ανά 30 λεπτά..
Τις ίδιες μπούρδες - δυστυχώς- εφαρμόσαν στους Θρακομακεδόνες που ουσιαστικά διέλυσαν το παλιό 724 που δούλευε ανά 20'-25' βελτιώνοντας ελάχιστα δρομολογιακά τη σύνδεση Ν. Ιωνία- Μενίδι και αφήνοντας τους Θρακομακεδόνες με δρομολόγια ανά 50'-60' και πάνω από την πλατεία με δρομολόγια ανά ... 2 ώρες σε περιοχή με πολύ δύσκολο ανάγλυφο.. Και τελικά δεν κερδίσαν σχεδόν τίποτα από βάρδιες..
@georgio
Μέχρι τον Νοέμβριο του 2014 η Ηλιούπολη είχε το 155 με 2-3 διελεύσεις/ώρα και πιο παλιά είχε το 216 που έφτανε και 4 διελεύσεις/ώρα! Αξίζει να σημειωθεί ότι το 216 είχε αξιοπρεπέστατη επιβατική κίνηση της τάξεως των 15-20 ατόμων και ακόμα και απογεύματα έβλεπες αρκετό κόσμο να το περιμένει στον Αγ. Δημήτριο. Μετά το άνοιγμα της επέκτασης του Μετρό σε συνδυασμό με τη συνένωση με το 155 και τον τραγικό σχεδιασμό διαδρομής που είχε έχασε σχεδόν όλο το επιβατικό του κοινό και εν τέλει καταργήθηκε.
Επίσης, βάλε και το 164 που τελειώνει στις 24:00 από Άγιο Δημήτριο (ενώ ως Α4 είχε 24:00 από Ακαδημία). Ακόμα και το 237 όταν το ξανακάναν κυκλικό το είχαν αφήσει με τελευταία δρομολόγια 23:40 ΚΑΘ-ΣΑΒ και 23:35 ΚΥΡ.. Έτσι τις Κυριακές για κάτι μήνες με διέλευση από Δάφνη κατά τις 23:48-23:50 ενώ ήταν στις 24:00 όταν είχε Αφετηρία.. Εννοείται ακόμα και αυτό λύθηκε με αναφορά στον ΟΑΣΑ και πήγαν τα τελευταία δρομολόγια όλες τις μέρες στις 23:45 αφού έχουν καταργήσει σχεδόν όλες τις τακτές αναχωρήσεις (άλλη μεγάλη πληγή που δεν έχει σχολιαστεί καθόλου...).
Όσο για τη νταλίκα στο 206 δεν θα μου έκανε εντύπωση αν χωράει και απλά δεν δρομολογήσανε ποτέ...Και για το 250 όπως σωστά αναφέρεις επί χρόνια λέγανε δεν χωράει και τελικά δεν έχει κανένα απολύτως θέμα.. Επίσης, εκεί που πιστεύω κατά 99% ότι μπορεί να πάει νταλίκα είναι στο 051..
Το 250 μέχρι πριν λίγα χρόνια είχε φάει απίστευτη κακομεταχείριση όπου και αν ήταν.. Ήταν στο Ελληνικό, την παρατούσαν με 1 όχημα ανά 40' τα μεσημέρια.. Πήγαινε Βοτανικό στέλναν μίντι.. Και όλα αυτά σε γραμμή που δούλευε ανά 9' με νταλίκα και παράταγε αβέρτα κόσμο έξω από το όχημα..
Επιπλέον και στο 242 έχε υπόψη παλιά και εκεί με Ν1 ήταν μόνιμα και οι νταλίκες μπήκανε κάπου το 2009-2010 μετά από ανάλογες παρεμβάσεις του ΕΜΠ..
Είναι πραγματικά να απορείς όταν βλέπεις ότι σχεδόν οι περισσότερες τροποποιήσεις/βελτιώσεις έχουν γίνει μετά από πιέσεις επιβατών/υπουργών/δημάρχων/φορέων/συλλόγων σε τι χρησιμεύουν τα άτομα που δουλεύουν εκεί και πληρώνονται για να κάνουν αυτή τη δουλειά.. Ακόμα και το Α5 που πήγε από Πανεπιστημίου μετά από αίτημα του Συνδικάτου Εργαζομένων ΟΑΣΑ ήταν..