15-08-2018, 12:26 AM
Γενικά η κατάσταση στην Ηλιούπολη πάει απο το κακό στο χειρότερο..Ας θυμίσω τι είχαμε μέχρι το Νοέμβριο του 2014 και τι έχουμε τώρα
201 μεχρι Κανάρια και 2 δρομολόγια την ώρα
218 μέχρι το ΙΚΑ και περίπου 4 δρομολόγια την ώρα , απευθείας πρόσβαση στο λιμάνι του Πειραιά και τελευταίο δρομολόγιο περίπου 00:20 απο Δάφνη
206 με 6 οχήματα το πρωι και 5 το απόγευμα
237 6 το πρωι 5 το απόγευμα και ανα διαστήματα νταλίκες.
216 με 1 δρομολόγιο την ωρα και πρόσβαση στον Αγιο Δημήτριο/Αγίου Κωννου κλπ
Ήμουν απο αυτούς που θεωρούσα σωστή την κάταργηση του 218 απ την Ηλιούπολη και του 201 απο τη Δάφνη με παράλληλα βέβαια αύξηση του 237. Τι πήραμε; Στα χαρτιά αύξηση του 237 με 7 οχήματα το πρωι και καθαρό 10λεπτο. Και 6 οχήματα το απόγευμα με συχνότητες 10-15-20. Το οποιο εφαρμόστηκε μόνο μια μερα! Στην πορεία κοβόταν καθημερινα 1 αμαξι αλλά έστω έβγαινε το προγραμμα το παλιο με τα 6 αμάξια το πρωι και 5 το απόγευμα. Μέχρι τον Απρίλη του 15 που κόπηκαν απο όλες τις γραμμες δρομολόγια και το 237 επανήλθε στα παλιά του δρομολόγιο προ Νοεμβρίου του 14. Εδω και κανα χρονο το 237 πλεον βγαίνει με 5 αμαξια το πρωι και 4 το απόγευμα ενώ το 206 με 5 το πρωι αλλά για λίγο και στη συνέχεια με 4. Περιττό ότι και απο τις 2 γραμμές λείπει σχεδον καθε μέρα όχημα. Άρα ουσιαστικά δεν καταφέραμε τίποτα..απλά η πόλη απομονώθηκε και άλλο συγκοινωνιακά γιατί ο ΟΑΣΑ δεν μπορει αν επανδρώσει κανονικά τις γραμμές.
Όσο για τις παρεμβάσεις απ τον Δήμο όντως είχαν γίνει, μάλιστα ζητούσαν και νταλίκα στο 206 (!!!), αλλά στο 237 όντως υπήρχε μεγάλο θέμα με τον κόσμο στην αιχμή και ουσιαστικά δεν υπήρχε λόγος να μην μπαίνουν αφου και διαθεσιμότητα υπήρχε και ήταν προτιμότερο να κυκλοφορουν στο 237 παρά στο Α3.
Επίσης παρέμβαση είχε γίνει και στο 250 απο το ΕΚΠΑ για να κυκλοφορουν νταλίκες αφου μια περίοδο έστλναν «μικρά» και έκοβαν και αμάξια. Μέχρι που τους υποχρέωναν να βάζουν μόνο νταλίκες και ευτυχώς έφτιαξε η γραμμή. Οι φωστήρες του ΟΑΣΑ τόσα χρόνια έλεγαν την καραμέλα ότι η νταλίκα δεν χωράει στη στροφή για να βγει στη Ριζάρη...
Με λίγα λόγια αν δεν γίνει παρέμβαση «απο πάνω» προκοπή δεν θα δούμε...!!!
201 μεχρι Κανάρια και 2 δρομολόγια την ώρα
218 μέχρι το ΙΚΑ και περίπου 4 δρομολόγια την ώρα , απευθείας πρόσβαση στο λιμάνι του Πειραιά και τελευταίο δρομολόγιο περίπου 00:20 απο Δάφνη
206 με 6 οχήματα το πρωι και 5 το απόγευμα
237 6 το πρωι 5 το απόγευμα και ανα διαστήματα νταλίκες.
216 με 1 δρομολόγιο την ωρα και πρόσβαση στον Αγιο Δημήτριο/Αγίου Κωννου κλπ
Ήμουν απο αυτούς που θεωρούσα σωστή την κάταργηση του 218 απ την Ηλιούπολη και του 201 απο τη Δάφνη με παράλληλα βέβαια αύξηση του 237. Τι πήραμε; Στα χαρτιά αύξηση του 237 με 7 οχήματα το πρωι και καθαρό 10λεπτο. Και 6 οχήματα το απόγευμα με συχνότητες 10-15-20. Το οποιο εφαρμόστηκε μόνο μια μερα! Στην πορεία κοβόταν καθημερινα 1 αμαξι αλλά έστω έβγαινε το προγραμμα το παλιο με τα 6 αμάξια το πρωι και 5 το απόγευμα. Μέχρι τον Απρίλη του 15 που κόπηκαν απο όλες τις γραμμες δρομολόγια και το 237 επανήλθε στα παλιά του δρομολόγιο προ Νοεμβρίου του 14. Εδω και κανα χρονο το 237 πλεον βγαίνει με 5 αμαξια το πρωι και 4 το απόγευμα ενώ το 206 με 5 το πρωι αλλά για λίγο και στη συνέχεια με 4. Περιττό ότι και απο τις 2 γραμμές λείπει σχεδον καθε μέρα όχημα. Άρα ουσιαστικά δεν καταφέραμε τίποτα..απλά η πόλη απομονώθηκε και άλλο συγκοινωνιακά γιατί ο ΟΑΣΑ δεν μπορει αν επανδρώσει κανονικά τις γραμμές.
Όσο για τις παρεμβάσεις απ τον Δήμο όντως είχαν γίνει, μάλιστα ζητούσαν και νταλίκα στο 206 (!!!), αλλά στο 237 όντως υπήρχε μεγάλο θέμα με τον κόσμο στην αιχμή και ουσιαστικά δεν υπήρχε λόγος να μην μπαίνουν αφου και διαθεσιμότητα υπήρχε και ήταν προτιμότερο να κυκλοφορουν στο 237 παρά στο Α3.
Επίσης παρέμβαση είχε γίνει και στο 250 απο το ΕΚΠΑ για να κυκλοφορουν νταλίκες αφου μια περίοδο έστλναν «μικρά» και έκοβαν και αμάξια. Μέχρι που τους υποχρέωναν να βάζουν μόνο νταλίκες και ευτυχώς έφτιαξε η γραμμή. Οι φωστήρες του ΟΑΣΑ τόσα χρόνια έλεγαν την καραμέλα ότι η νταλίκα δεν χωράει στη στροφή για να βγει στη Ριζάρη...
Με λίγα λόγια αν δεν γίνει παρέμβαση «απο πάνω» προκοπή δεν θα δούμε...!!!