14-08-2018, 11:45 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 14-08-2018, 11:54 PM από ecoj. Edited 4 times in total.)
Μιας και ανέφερε ο mercedes elbo τη περίπτωση ένας δήμος να έκανε ''παρέμβαση'' ήθελα να ήξερα πόσες φορές αλλαγές στη δρομολόγηση γραμμών έχουν γίνει με τέτοιες ''παρεμβάσεις''!
Μία περίπτωση ξέρω και είναι αυτή του Α15! Πιο συγκεκριμένα ήταν μια εποχή, φθινόπωρο του 2015, που το Β12 είχε σοβαρό πρόβλημα με επιθέσεις σε λεωφορεία του γύρω από το αμαξοστάσιο και κυρίως σε Volvo. Οπότε η Ράλλη ήθελε να προφανώς να το ξεφορτωθεί οπότε όταν αυτό έγινε Νοέμβριο του '15 έπρεπε να μετακινηθεί μία γραμμή από τα Λιόσια στη Ράλλη. Σημειώστε ότι τότε ακόμα ζούσε το Ε15! Το Α13 που τότε έβγαινε μισό μισό δεν επιλέχτηκε αλλά ούτε το Α11/Β11 που τότε ακόμα είχε βάρδιες στη Ράλλη τα Σάββατα! Αντίθετα προς έκπληξη όλων πήγαν στη Ράλλη το Α15! Β15/Ε15 δεν τα πήραξαν! Προφανώς η ΟΣΥ έκρινε με βάση την απόσταση από το αμαξοστάσιο και έπραξε σωστά αλλά κάποιοι είχαν άλλη άποψη! Λίγο καιρό μετά βγήκε ένα άρθρο σε σελίδες του δήμου Χαϊδαρίου που μιλούσε για τα σαπάκια (τα Ν2 της Ράλλη) που έφεραν στο Α15 και το καθημερινό δράμα (!) που ζούσαν οι επιβάτες του Δάσους με αυτά τα λεωφορεία! Τον επόμενο μήνα προφανώς έγινε ''παρέμβαση'' και το Α15 επανήλθε στα Λιόσια τελειώνοντας το ''δράμα'' των κατοίκων του Δάσους! Ως αντίβαρο πέρασαν τις βάρδιες που είχαν τα Λιόσια στο Α13 στη Ράλλη.
Bonus ότι αυτό ήταν και το τέλος του Ε15! Δεν ξερω αν τα Λιόσια το θεώρησαν άδικο ή έπαιξε κάτι άλλο αλλά από τη στιγμή που επανήλθε το Α15 στα Λιόσια αυτά δεν ξανάβγαλαν κανένα λεωφορείο σε Β15 και Ε15! Το Β15 έβγαζε 1-2 δίπορτα από τη Ράλλη το πρωί που σχόλαγαν και τα δύο μέχρι τις 12:00 και μετά όλα τα υπόλοιπα δρομολόγια έμεναν ανεπάνδρωτα! Για το Ε15 αυτό ήταν το τέλος του. Αυτό το αστείο διέρκησε σχεδόν 2 χρόνια μέχρι που το Β15 κόντευε να σταματήσει να βγαίνει και το πρωί! Ξαφνικά ένα πρωί κάπου μες το 2017 το Β15 επανήλθε δυναμικά με 3 οχήματα το πρωί και 1 το απόγευμα (2 Λιόσια - 1 Βοτανικός) προφανώς μετά από ''παρέμβαση'' γιατί αδυνατώ να πιστέψω ότι έπιασε την ΟΣΥ ο πόνος για το Παλατάκι. Μπορεί να παραπονέθηκε το ΤΕΙ για το στοίβαγμα στο Α15 αλλά δεν ξέρω...
ΥΓ: Το Β15 έχει μισηθεί όσο καμία άλλη γραμμή! Υπήρχε ένας τύπος λοιπόν τότε που μισούσε παθολογικά τη συγκεκριμένα γραμμή και έτσι δημοσίευε διάφορες προτάσεις στο facebook με τρόπους με τους οποίους θα το καταργούσε! Και ενώ υποστήριζε (και αυτός και όσοι άλλοι θέλησαν να σχεδιάσουν ''σωστή'' συγκοινωνία) ότι μόνο το Ε15 χρειάζεται εγώ έλεγα το ακριβώς αντίθετο ότι δηλαδή σωστό είναι μόνο το Β15 και κόψιμο θέλει το Ε15 διαφωνώντας και τότε όπως και τώρα με οποιαδήποτε γραμμή θα βολέψει συγκεκριμένο κοινό εις βάρος των υπολοίπων! Το ότι από τα δύο επιβίωσε μόνο το Β15 δείχνει ότι τελικά είχα δίκιο!
ΥΓ2: Ένα άρθρο από τότε με τα <<σαπάκια>> σώζεται ακόμα 3 χρόνια μετά!
https://xaidarisimera.gr/15-5/
Μία περίπτωση ξέρω και είναι αυτή του Α15! Πιο συγκεκριμένα ήταν μια εποχή, φθινόπωρο του 2015, που το Β12 είχε σοβαρό πρόβλημα με επιθέσεις σε λεωφορεία του γύρω από το αμαξοστάσιο και κυρίως σε Volvo. Οπότε η Ράλλη ήθελε να προφανώς να το ξεφορτωθεί οπότε όταν αυτό έγινε Νοέμβριο του '15 έπρεπε να μετακινηθεί μία γραμμή από τα Λιόσια στη Ράλλη. Σημειώστε ότι τότε ακόμα ζούσε το Ε15! Το Α13 που τότε έβγαινε μισό μισό δεν επιλέχτηκε αλλά ούτε το Α11/Β11 που τότε ακόμα είχε βάρδιες στη Ράλλη τα Σάββατα! Αντίθετα προς έκπληξη όλων πήγαν στη Ράλλη το Α15! Β15/Ε15 δεν τα πήραξαν! Προφανώς η ΟΣΥ έκρινε με βάση την απόσταση από το αμαξοστάσιο και έπραξε σωστά αλλά κάποιοι είχαν άλλη άποψη! Λίγο καιρό μετά βγήκε ένα άρθρο σε σελίδες του δήμου Χαϊδαρίου που μιλούσε για τα σαπάκια (τα Ν2 της Ράλλη) που έφεραν στο Α15 και το καθημερινό δράμα (!) που ζούσαν οι επιβάτες του Δάσους με αυτά τα λεωφορεία! Τον επόμενο μήνα προφανώς έγινε ''παρέμβαση'' και το Α15 επανήλθε στα Λιόσια τελειώνοντας το ''δράμα'' των κατοίκων του Δάσους! Ως αντίβαρο πέρασαν τις βάρδιες που είχαν τα Λιόσια στο Α13 στη Ράλλη.
Bonus ότι αυτό ήταν και το τέλος του Ε15! Δεν ξερω αν τα Λιόσια το θεώρησαν άδικο ή έπαιξε κάτι άλλο αλλά από τη στιγμή που επανήλθε το Α15 στα Λιόσια αυτά δεν ξανάβγαλαν κανένα λεωφορείο σε Β15 και Ε15! Το Β15 έβγαζε 1-2 δίπορτα από τη Ράλλη το πρωί που σχόλαγαν και τα δύο μέχρι τις 12:00 και μετά όλα τα υπόλοιπα δρομολόγια έμεναν ανεπάνδρωτα! Για το Ε15 αυτό ήταν το τέλος του. Αυτό το αστείο διέρκησε σχεδόν 2 χρόνια μέχρι που το Β15 κόντευε να σταματήσει να βγαίνει και το πρωί! Ξαφνικά ένα πρωί κάπου μες το 2017 το Β15 επανήλθε δυναμικά με 3 οχήματα το πρωί και 1 το απόγευμα (2 Λιόσια - 1 Βοτανικός) προφανώς μετά από ''παρέμβαση'' γιατί αδυνατώ να πιστέψω ότι έπιασε την ΟΣΥ ο πόνος για το Παλατάκι. Μπορεί να παραπονέθηκε το ΤΕΙ για το στοίβαγμα στο Α15 αλλά δεν ξέρω...
ΥΓ: Το Β15 έχει μισηθεί όσο καμία άλλη γραμμή! Υπήρχε ένας τύπος λοιπόν τότε που μισούσε παθολογικά τη συγκεκριμένα γραμμή και έτσι δημοσίευε διάφορες προτάσεις στο facebook με τρόπους με τους οποίους θα το καταργούσε! Και ενώ υποστήριζε (και αυτός και όσοι άλλοι θέλησαν να σχεδιάσουν ''σωστή'' συγκοινωνία) ότι μόνο το Ε15 χρειάζεται εγώ έλεγα το ακριβώς αντίθετο ότι δηλαδή σωστό είναι μόνο το Β15 και κόψιμο θέλει το Ε15 διαφωνώντας και τότε όπως και τώρα με οποιαδήποτε γραμμή θα βολέψει συγκεκριμένο κοινό εις βάρος των υπολοίπων! Το ότι από τα δύο επιβίωσε μόνο το Β15 δείχνει ότι τελικά είχα δίκιο!
ΥΓ2: Ένα άρθρο από τότε με τα <<σαπάκια>> σώζεται ακόμα 3 χρόνια μετά!
https://xaidarisimera.gr/15-5/