13-08-2018, 10:58 PM
(13-08-2018, 10:10 PM)Larioupol Έγραψε: Σήμερα 13:30 επιβιβαζομαι στο 164 από Άγιο Δημήτριο προς Τερψιθεα. Τουλάχιστον 50-55 άτομα περίμεναν το λεωφορείο καθώς σε ώρα αιχμής δεν είχε περάσει εδώ και μια ώρα. Όταν πολλά άτομα ρώτησαν για εξηγήσεις τον οδηγό τι τους απάντησε? Τους είπε πως μόνος του κάνει το δρομολόγιο αυτό ΧΩΡΙΣ καν διάλειμμα. Πως γίνεται σε ώρα αιχμής να υπάρχει 1 λεωφορείο προς 2 κατευθύνσεις που κάνει σχεδόν μισή ώρα να φτάσει σε τερματικό σταθμό? Τα δρομολόγια στην Τηλεματικη τελείως υπερρεαλιστικα. Έγραφε πως κάθε 20-25 λεπτά ξεκινάει ένα λεωφορείο...
Η προγραμματισμένη συχνότητα για σήμερα (εκτάκτως πρόγραμμα Σαββάτου, λόγω εβδομάδας Δεκαπενταύγουστου) για το 164 είναι ανά 25-30'. Το πρωί υπήρχε και άλλο όχημα στη γραμμή, το οποίο απ' ό,τι φαίνεται αποσύρθηκε αργότερα είτε γιατί δεν επανδρώθηκε η επόμενη βάρδια είτε λόγω βλάβης. Τα προβλήματα της αστικής συγκοινωνίας της Αθήνας είναι εμφανή εδώ και τουλάχιστον 8 χρόνια, οπότε ας εμπεδώσουμε ότι πραγματική εικόνα δίνεται μόνο μέσω του site (telematics.oasa.gr > Πληροφορίες γραμμής) ή του app για smartphones (OASA Telematics > Θέσεις λεωφορείων). Οτιδήποτε άλλο μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή, χωρίς η πληροφόρηση να φτάνει στον επιβάτη.
(13-08-2018, 10:16 PM)Larioupol Έγραψε: Μπα. Αυτό έχει συμβεί κάθε φορά που περίμενα το δρομολόγιο των 22:00 του 164 (στα θερινά δρομολόγια)
Αν μιλάμε για την πρώτη στάση που κάνει το 201 αναχωρώντας από την αφετηρία (επί της Βουλιαγμένης προς Γλυφάδα, μπροστά από τα καφέ), τότε δεν εξηγείται να συμβαίνει συνέχεια. Εκτός αν ο ΟΑΣΑ έχει καταχωρήσει λάθος πληροφόρηση για το πρόγραμμα δρομολογίων του 201, αφού και τα δύο οχήματα εμφανίζεται να τελειώνουν το δρομολόγιο στην Αργυρούπολη και να επιστρέφουν κενά στο αμαξοστάσιο.
Στο Θερινό 1 δικαιολογούνταν γιατί το τελευταίο δρομολόγιο εκτελούνταν στις 22:30, το όχημα πραγματοποιούσε όλη την κυκλική διαδρομή και στη συνέχεια αναχωρούσε κενό από Σταθμό Αγίου Δημητρίου για να συνεχίσει στο 790. Σ' εκείνη την περίπτωση ο εκάστοτε οδηγός θα κρατούσε όπως οφείλει την ένδειξη της γραμμής στην τηλεματική (προφανώς για να καταγράφεται το στίγμα και στα κεντρικά) και ενδεχομένως μόλις αναχωρούσε να εμφανίζονταν το στίγμα και να βλέπατε λεωφορείο εκτός υπηρεσίας.
Πιθανό σενάριο είναι και το να μην κλείνουν όλοι οι οδηγοί την τηλεματική μόλις φτάνουν στην Αργυρούπολη και όταν διέρχονται από Βουλιαγμένης-Εθν.Αντιστάσεως προς το Αμαξοστάσιο Αγ. Δημητρίου να πιάνει για λίγο το στίγμα στο ύψος της αφετηρίας στον "Άγιο Δημήτριο" και γι΄αυτό να το βλέπετε στην στάση που βρίσκεται στο άλλο ρεύμα (προς Γλυφάδα).