23-07-2018, 04:01 AM
Τα ταμπελάκια χωρητικότητας ορθιων επιβατών είναι σε όλα τα λεωφορεία της Ο.ΣΥ. εκτός πραγματικότητας. Δεν πρόκειται ποτέ να φτάσει κάποιο όχημα αυτές τις πληρότητες οπότε και δεν τίθεται νομικό ζήτημα...
Η είσοδος μόνο από την 1η πόρτα είναι σαφώς ένα "μέτρο" που μόνο προβλήματα δημιουργεί από πολλές απόψεις με κυριότερο τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια. Μην βάλουμε και τις "εξυπνάδες" μερικών που σταματάνε πιο νωρίς από τη στάση με αποβίβαση ΕΚΤΟΣ στάσης και ξανασταματάνε στην κανονική για επιβίβαση, κρατάνε κόσμο μέσα εντός στάσης μέχρι να ολοκληρωθεί η επιβίβαση πολύ πέραν των 2-3 δευτερολέπτων που προβλέπει ο ΟΑΣΑ κ.α. που δυσχεραίνουν περαιτέρω την κατάσταση...
Όσο για την ανισοκατανομή των επιβατών που παραμένουν μπροστά όταν έχεις έναν επιβάτη που γυρνάει κουρασμένος από δουλειά/έχει κινητικά προβλήματα και έχει φάει στην μάπα ένα σωρό καθυστερήσεις που περιμένει μες στη ζέστη (ελέω κομμένων βαρδιών-βλαβών-κενών δρομολογίων) και μετά τον βάζεις να περιμένει ουρά για να μπει στο αμάξι και επιμηκύνεις επιπλέον τον χρόνο διαδρομής του δεν πρόκειται να ψάχνει που θα κάτσει μην τυχόν και γεμίσει ανισομερώς το αυτοκίνητο... Χώρια που σε δρομολόγια ασφυκτικά γεμάτα (που εντοπίζονται σε πάνω από τις μισές γραμμές του δικτύου) κόσμος όπως και να έχει θα υπάρχει δίπλα σε όλες τις πόρτες...
Η είσοδος μόνο από την 1η πόρτα είναι σαφώς ένα "μέτρο" που μόνο προβλήματα δημιουργεί από πολλές απόψεις με κυριότερο τις καθυστερήσεις στα δρομολόγια. Μην βάλουμε και τις "εξυπνάδες" μερικών που σταματάνε πιο νωρίς από τη στάση με αποβίβαση ΕΚΤΟΣ στάσης και ξανασταματάνε στην κανονική για επιβίβαση, κρατάνε κόσμο μέσα εντός στάσης μέχρι να ολοκληρωθεί η επιβίβαση πολύ πέραν των 2-3 δευτερολέπτων που προβλέπει ο ΟΑΣΑ κ.α. που δυσχεραίνουν περαιτέρω την κατάσταση...
Όσο για την ανισοκατανομή των επιβατών που παραμένουν μπροστά όταν έχεις έναν επιβάτη που γυρνάει κουρασμένος από δουλειά/έχει κινητικά προβλήματα και έχει φάει στην μάπα ένα σωρό καθυστερήσεις που περιμένει μες στη ζέστη (ελέω κομμένων βαρδιών-βλαβών-κενών δρομολογίων) και μετά τον βάζεις να περιμένει ουρά για να μπει στο αμάξι και επιμηκύνεις επιπλέον τον χρόνο διαδρομής του δεν πρόκειται να ψάχνει που θα κάτσει μην τυχόν και γεμίσει ανισομερώς το αυτοκίνητο... Χώρια που σε δρομολόγια ασφυκτικά γεμάτα (που εντοπίζονται σε πάνω από τις μισές γραμμές του δικτύου) κόσμος όπως και να έχει θα υπάρχει δίπλα σε όλες τις πόρτες...