16-07-2018, 11:59 AM
"Σύμφωνα με το άρθρο 27 § 6 & 9 του Γενικού Κανονισμού Προσωπικού της Εταιρείας μας, ο οδηγός, κατά την εκτέλεση του δρομολογίου πρέπει: να σταθμεύσει το λεωφορείο στα σημεία που έχουν τοποθετηθεί οι ενδεικτικές πινακίδες των στάσεων και να φροντίζει να παραλαμβάνει από τις στάσεις το επιβατικό κοινό" είναι η απάντηση που δίνει η ΟΣΥ σε αναφορά περιστατικού σε λεωφορείο, κατά το οποίο ο οδηγός επέμεινε να πραγματοποιεί επιβίβαση, ζητώντας από τους εισερχόμενους να μετακινούνται πίσω από την προστατευτική μπάρα, ενώ κάτι τέτοιο ήταν πρακτικά αδύνατο (το λεωφορείο ήταν υπερπλήρες στον χώρο που προβλέπεται για αναμονή των επιβατών), με αποτέλεσμα να καθυστερεί το δρομολόγιο χωρίς λόγο.
Παρατήρηση 1η: Η ΟΣΥ απολαμβάνει ασυλίας από τον ΚΟΚ; Τα όρια ασφαλείας για των αριθμό των επιβατών ανά λεωφορείο υπάρχουν μόνο για τις πινακιδούλες πάνω δεξιά από τον οδηγό;
Παρατήρηση 2η: Δηλαδή όσοι οδηγοί αποφεύγουν να σταματήσουν σε στάση αν δεν έχει πρόθεση κάποιος επιβάτης να αποβιβαστεί, ενώ το λεωφορείο τους παρουσιάζει πληρότητα που υπερβαίνει τα όρια ασφαλείας, παρανομούν;
Παρατήρηση 1η: Η ΟΣΥ απολαμβάνει ασυλίας από τον ΚΟΚ; Τα όρια ασφαλείας για των αριθμό των επιβατών ανά λεωφορείο υπάρχουν μόνο για τις πινακιδούλες πάνω δεξιά από τον οδηγό;
Παρατήρηση 2η: Δηλαδή όσοι οδηγοί αποφεύγουν να σταματήσουν σε στάση αν δεν έχει πρόθεση κάποιος επιβάτης να αποβιβαστεί, ενώ το λεωφορείο τους παρουσιάζει πληρότητα που υπερβαίνει τα όρια ασφαλείας, παρανομούν;