Αξιολόγηση Θέματος:
  • 8 Ψήφοι - 2.5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[Aggelioforos.gr] Θεσσαλονίκη: Στις γραμμές του ΟΑΣΘ 60 «καθαρά» λεωφορεία
#8
(26-06-2010, 08:24 PM)kostas01 Έγραψε: Εύκολο, πλαϊνή επιγραφή παρακάτω από το κανονικό, διαφορετικό πάνω μέρος και γκρι καμπυλωτή χειρολαβή πόρτας. citaro δεν είναι άρα? citelis όπως το σύγκρινα με τα αντίστοιχα ευρωπαϊκά.

Citelis σημερα δουλεψε στο 30
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
[Χωρίς Θέμα] - από Cmaniac - 10-06-2010, 12:00 AM
RE: [Aggelioforos.gr] Θεσσαλονίκη: Στις γραμμές του ΟΑΣΘ 60 «καθαρά» λεωφορεία - από elegxtis - 31-08-2010, 07:29 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  [Αγγελιοφόρος] Θεσσαλονίκη-ΟΑΣΘ: Εξπρές λεωφορεία για Περαία και Επανομή GeorgIrisbus 0 3.332 28-06-2012, 11:20 AM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  [Αγγελιοφόρος] Θεσσαλονίκη: Νέα λεωφορεία για τον ΟΑΣΘ GeorgIrisbus 0 3.522 27-06-2012, 12:03 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GeorgIrisbus
  [Agelioforos.gr] 18 νέα λεωφορεία στις γραμμές του ΟΑΣΘ Konstantinos MercedesBenz 1 4.194 27-12-2011, 03:52 PM
Τελευταία Δημοσίευση: george-oasth
  [Aggelioforos.gr] Δεν απεργούν ταξί και λεωφορεία στη Θεσσαλονίκη Konstantinos MercedesBenz 1 4.031 14-10-2011, 06:40 PM
Τελευταία Δημοσίευση: ELBO O405GN
  [Aggelioforos.gr] 123 νέα λεωφορεία για τον ΟΑΣΘ Konstantinos MercedesBenz 11 16.344 29-09-2011, 02:08 PM
Τελευταία Δημοσίευση: chrispan
  [Aggelioforos.gr] Τροποποίηση της γραμμής 22 του ΟΑΣΘ Cmaniac 0 3.512 30-11-2010, 01:23 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Cmaniac
  [Aggelioforos.gr] Θεσσαλονίκη: Νέες λεωφορειολωρίδες Cmaniac 1 4.891 16-09-2010, 01:44 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Enema
  [Aggelioforos.gr] Θεσσαλονίκη: Με τη.. βούλα η επέκταση του ΟΑΣΘ σε 9 δήμους Cmaniac 0 4.189 09-09-2010, 10:23 AM
Τελευταία Δημοσίευση: Cmaniac
  [Αγγελιοφόρος] ΟΑΣΘ: «Καθαρά» αστικά στους δρόμους της Θεσσαλονίκης Cmaniac 4 8.845 06-09-2010, 01:50 PM
Τελευταία Δημοσίευση: GiannisB
  [Aggelioforos.gr] Ο ΟΑΣΘ στο κινητό μας Cmaniac 0 3.622 10-06-2010, 12:25 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Cmaniac

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)