Αξιολόγηση Θέματος:
  • 16 Ψήφοι - 3.38 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Έξωση από την αφετηρία λεωφορείων του Ο.Α.Κ.Α.
#3
Ναι, όμως ποια από όλες αυτές τις γραμμές να καταργήσει κανείς; Πλήρης κατάργηση δεν θα εξυπηρετούσε κανένα.

Η προσωπική μου άποψη είναι να γίνει το εξής:

Α8: Μεταφορά του τέρματος στον χώρο απέναντι από τον σταθμό της Ειρήνης. Έτσι επιβάτες που φτάνουν στο Μαρούσι με Η.Σ.Α.Π. και συνεχίζουν προς σημεία στο τμήμα της Α8 επί της Λεωφ. Κηφισίας, θα μπορούν να αποβιβάζονται εκεί.

410: Μετατροπή σε κυκλικό με αναστροφή στην πλατεία στον Αγ. Θωμά.

Ε14: Να συνεχίζει για Κηφισιά όλη την ημέρα. Το Υπουργείο Παιδείας εξυπηρετείται μια χαρά από τον σταθμό Νερατζιώτισσας.

Χ40/Χ41: Όταν λειτουργήσει το Σ.Κ.Α., να μεταφερθούν οι αφετηρίες εκεί και οι γραμμές να γίνουν τοπικές. Ως τότε, ρύθμιση παρόμοια με του 410.

Πάντως δίπλα στον σταθμό της Νερατζιώτισσας υπάρχει ο χώρος του προαυλίου ενός εγκαταλειμένου εργοστασίου, όπου μπορεί να γίνει ένας σωστός σταθμός λεωφορείων, δίπλα στην Νερατζιώτισσα από όπου περνούν και Προαστιακός και Η.Σ.Α.Π., με τροφοδοτικές γραμμές προς τους γειτονικούς Δήμους (Πεύκη-Λυκόβρυση, Γαλάτσι, Μελίσσια, Βριλήσσια, Χαλάνδρι, ίσως και Φιλοθέη).
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Έξωση από την αφετηρία λεωφορείων του Ο.Α.Κ.Α. - από panos81 - 29-08-2010, 01:10 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)