Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
Όχι ακριβώς. Απλά κάθε τύπος λεωφορείο συνήθως έχει μια σειρά αρίθμησης συνήθως και ανάλογα με το αμαξοστάσιο που ήταν όταν εφαρμόστηκε το σύστημα της τηλεματικής πήρε και το πρώτο νούμερο. Παράδειγμα τα Solaris πιάνουν από το #821 ως το #920 και αφού ήταν στη Ράλλη πήραν 4αρι μπροστά και έγιναν από #40821 ως #40920. Άλλοι τύποι που ήταν σε πάνω από ένα αμαξοστάσιο όπως τα Ν2 θα τα βρεις με διαφορετικό πρώτο νούμερο ανάλογα με το αμαξοστάσιο που ήταν (πχ #10634 από Βοτανικό ενώ #40659 από Ράλλη). Βέβαιοα περιπλέκεται κι άλλο γιατί κάποιοι τύποι λεωφορείων είχαν ίδιες αριθμήσεις γιατρί ήταν σε άσχετα αμαξοστάσια και έτσι καταλαβαίνεις τι είναι από το πρώτο νούμερο!
Παράδειγμα το #10651 και #20651. Το ένα από τα δύο είναι Ν2 και το άλλο solaris midi οπότε καταλαβαίνεις από το πρώτο νούμερο ποιο είναι τι! Συγκεκριμένα το #10651 είναι Ν2 επειδή είναι του Βοτανικού και στο Βοτανικό αυτή η αρίθμιση αντιστοιχεί σε Ν2 ενώ το #20651 είναι midi επειδή είναι του Ελληνικού που αυτή η αρίθμηση πήγαινε στα midi!
Φυσικά γίνεται κι άλλο περίπλοκο με παράδειγμα: #20664 και #40664. Πάλι Ν2 και Solaris midi. Το #40664 είναι Ν2 της Ράλλη αλλά αυτή τη φορά το #20664 ναι μεν άνηκε στο Ελληνικό και είναι midi αλλά πλέον έχει μετακινηθεί στο αμαξοστάσιο Πειραιά και δρομολογείται εκεί.

Δεν είναι απλό?  ROFL
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ. - από ecoj - 06-06-2018, 04:59 PM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Σύστημα τηλεματικής στα ΚΤΕΛ panos1b 33 9.150 19-09-2024, 10:40 PM
Τελευταία Δημοσίευση: MrVanHool

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)