17-03-2018, 05:44 PM
Εγώ προσπαθώ να καταλάβω αυτή η γκρίνια που αποσκοπεί.. Δεν διαφέρει σε κάτι το 307 από το 814, το 124 ή το 054! Δεν υπάρχουν οδηγοί, λείπουν βαρδιες, επέλεξαν το ΙΧ, πάει άδειο, γίνεται φάντασμα είναι η σειρά. Απλά τα πράγματα, γιατί επαναλαμβανομαστε?
Εγώ πάντως το έχω πάρει αρκετές φορές, έχουν υπάρξει φορές, ακόμη και αργά απόγευμα που είχε και ορθιους και φορές που δεν πήρε πάνω από 5 άτομα σε όλο το δρομολόγιο. Φυσικά, είναι ανάλογα την ώρα και την κατεύθυνση. Προφανώς και στις αποθήκες στην Λεωφ.Μαρκοπουλου δεν θα έχει συχνά κόσμο να περιμένει.. (πόσο μάλλον επιστροφή πριν τις 1500, δεν είναι ΔΥ..)
Για τον κύκλο της Καντζας, απλά για την ιστορία να θυμίσω πως το 307 είναι η γραμμή των Γλυκών Νερών. Στο Κορωπί κατέληξε μετά από την συγχώνευση με το 310, οπότε έχει μια βάση η ένωση της περιοχής με τον γειτονικοτερο σταθμό ΜΣΤ. Βέβαια, άδειο πάει σε αυτό το κομμάτι, με αμφότερα τα δρομολόγια Προαστιακου και ΟΣΥ να μην προτρέπουν τον επιβάτη να πάει στην Καντζα που είναι δίπλα, οπότε..
Η γραμμή σαν γραμμή δεν φταίει. Δεν "σπαταλιζονται" οχήματα για να πηγαίνουν άδεια εις βάρος άλλων γραμμών που αναστεναζουν. Αν είχε την συχνότητα και την αξιοπιστία που είχε, θα άφηνε κόσμο στα Γλυκά Νερά τώρα πια. Οπότε, δεν υπάρχει άλλη σκέψη, εκτός από ότι είναι μια από όλες τις γραμμές της ΟΣΥ που υποεπανδρωνεται και αυτά είναι τα αποτελέσματα.
Εγώ πάντως το έχω πάρει αρκετές φορές, έχουν υπάρξει φορές, ακόμη και αργά απόγευμα που είχε και ορθιους και φορές που δεν πήρε πάνω από 5 άτομα σε όλο το δρομολόγιο. Φυσικά, είναι ανάλογα την ώρα και την κατεύθυνση. Προφανώς και στις αποθήκες στην Λεωφ.Μαρκοπουλου δεν θα έχει συχνά κόσμο να περιμένει.. (πόσο μάλλον επιστροφή πριν τις 1500, δεν είναι ΔΥ..)
Για τον κύκλο της Καντζας, απλά για την ιστορία να θυμίσω πως το 307 είναι η γραμμή των Γλυκών Νερών. Στο Κορωπί κατέληξε μετά από την συγχώνευση με το 310, οπότε έχει μια βάση η ένωση της περιοχής με τον γειτονικοτερο σταθμό ΜΣΤ. Βέβαια, άδειο πάει σε αυτό το κομμάτι, με αμφότερα τα δρομολόγια Προαστιακου και ΟΣΥ να μην προτρέπουν τον επιβάτη να πάει στην Καντζα που είναι δίπλα, οπότε..
Η γραμμή σαν γραμμή δεν φταίει. Δεν "σπαταλιζονται" οχήματα για να πηγαίνουν άδεια εις βάρος άλλων γραμμών που αναστεναζουν. Αν είχε την συχνότητα και την αξιοπιστία που είχε, θα άφηνε κόσμο στα Γλυκά Νερά τώρα πια. Οπότε, δεν υπάρχει άλλη σκέψη, εκτός από ότι είναι μια από όλες τις γραμμές της ΟΣΥ που υποεπανδρωνεται και αυτά είναι τα αποτελέσματα.
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''