12-03-2018, 04:02 PM
(09-03-2018, 01:04 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Αποφάσισα να ζήσω σήμερα την εμπειρία του 307. Δρομολόγιο 14:50 από Προαστιακό Κορωπίου προς Πλακεντίας. Επιβατική κίνηση, απογοητευτικότατη. Συνολικά οι επιβιβάσεις από το τέρμα μέχρι τον κόμβο του Σταυρού δεν ξεπέρασαν τα 10 άτομα. Στη Μαρκοπούλου πραγματοποίησε μία στάση όλη κι όλη για ένα παλικάρι που ήθελε να κάνει ανταπόκριση με το 308. Η βόλτα προς τον σταθμό της Κάντζας ήταν απλά μερικά χαμένα λεπτά και άδικη ταλαιπωρία για το λεωφορείο, αφού είχε μηδενική αποβίβαση/επιβίβαση (4 επιβάτες ήμασταν εκείνη την ώρα μέσα στο λεωφορείο). Χρειάστηκε να περάσουμε την Μαραθώνος και να φτάσουμε στις τελευταίες στάσεις της διαδρομής για να φανεί ότι κάποιος το "περιμένει".
Καταλαβαίνω σε κάθε περίπτωση τους επιβάτες της περιοχής. Και τον amoran που τα μοιράζεται εδώ μαζί μας (με μία δόση υπερβολής βέβαια, γιατί δε μπορούμε να κατηγορούμε αυτούς που εκτελούν όταν άλλοι προγραμματίζουν) και εκείνους που θα τα συζητάνε εκτός διαδικτύου. Ωστόσο θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι η δημόσια συγκοινωνία επιβάλλεται να εξυπηρετεί τις ανάγκες του κοινωνικού συνόλου, όχι όμως να λειτουργεί ζημιώνοντας τους πολλούς και ωφελώντας λίγους. Ίσως, λοιπόν, αν οι κάτοικοι των περιοχών της Παιανίας και των Γλυκών Νερών που έχουν ανάγκη τη συγκοινωνία πίεζαν την δημοτική αρχή να καλέσει τον ΟΑΣΑ να κάτσουν όλοι μαζί στον ίδιο τραπέζι, βρίσκονταν μία βιώσιμη λύση, κερδοφόρα για όλους. Έτσι όπως έχουν σήμερα τα πράγματα, αργά η γρήγορα το 307 θα οδηγηθεί είτε σε αραίωση δρομολογίων είτε σε κατάργηση.
Καλωσόρισες, ξένε, στην όμορφη διαδρομή μας. Μην ξεχάσεις να μεταφέρεις στους Λακεδαιμόνιους ότι εδώ ταφήκαμε, περιμένοντας το λεωφορείο τους.
Να υπενθυμίσω μόνο δύο πραγματάκια:
α) Την αραίωση δρομολογίων δεν τη φοβόμαστε. Πόσο πια να νερώσεις το κρασί το νερωμένο από παλιά; Το να μην ξέρουμε φοβόμαστε. Θα περάσει το λεωφορείο το πρωί; Το μεσημέρι; Το βράδυ; Ποτέ;
β) Ένα από τα επιχειρήματα υπέρ του δημόσιου χαρακτήρα των συγκοινωνιών είναι η κάλυψη περιοχών χωρίς μεγάλο "εμπορικό" ενδιαφέρον, σε βάρος του κακού ιδιώτη που αυτές της περιοχές θα τις ερήμωνε από λεωφορεία. Αν έχει εγκαταλειφθεί αυτό το επιχείρημα να μας το πούνε. Επίσης εάν οι στάσεις του Προαστιακού παύουν να συνοδεύονται από συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση από και προς από αυτές και τα σημεία ενδιαφέροντος των αντίστοιχων πόλεων, να μας το πουν επίσης. Όποιος υπεύθυνος θέλει, ελεύθερα αναλαμβάνει το κόστος και επώνυμα το δηλώνει, απλά είναι τα πράγματα.
γ) Αυτός που επιβάρυνε τη διαδρομή του 307 κατά 20 λεπτά στο πήγαινε-έλα λόγω Κάντζας (που είχε λεωφορείο για να βγαίνει στη Λαυρίου) με επιβάτες στα όρια του μηδέν, γιατί δεν βγαίνει να μας πει "σόρι παιδιά, έκανα λάθος" και να γλιτώσουμε αυτό το χρόνο στις αναμονές;
Αν δεν έχεις χιούμορ, δεν στο πήρα εγώ - σόρι.