09-03-2018, 01:04 AM
Αποφάσισα να ζήσω σήμερα την εμπειρία του 307. Δρομολόγιο 14:50 από Προαστιακό Κορωπίου προς Πλακεντίας. Επιβατική κίνηση, απογοητευτικότατη. Συνολικά οι επιβιβάσεις από το τέρμα μέχρι τον κόμβο του Σταυρού δεν ξεπέρασαν τα 10 άτομα. Στη Μαρκοπούλου πραγματοποίησε μία στάση όλη κι όλη για ένα παλικάρι που ήθελε να κάνει ανταπόκριση με το 308. Η βόλτα προς τον σταθμό της Κάντζας ήταν απλά μερικά χαμένα λεπτά και άδικη ταλαιπωρία για το λεωφορείο, αφού είχε μηδενική αποβίβαση/επιβίβαση (4 επιβάτες ήμασταν εκείνη την ώρα μέσα στο λεωφορείο). Χρειάστηκε να περάσουμε την Μαραθώνος και να φτάσουμε στις τελευταίες στάσεις της διαδρομής για να φανεί ότι κάποιος το "περιμένει".
Καταλαβαίνω σε κάθε περίπτωση τους επιβάτες της περιοχής. Και τον amoran που τα μοιράζεται εδώ μαζί μας (με μία δόση υπερβολής βέβαια, γιατί δε μπορούμε να κατηγορούμε αυτούς που εκτελούν όταν άλλοι προγραμματίζουν) και εκείνους που θα τα συζητάνε εκτός διαδικτύου. Ωστόσο θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι η δημόσια συγκοινωνία επιβάλλεται να εξυπηρετεί τις ανάγκες του κοινωνικού συνόλου, όχι όμως να λειτουργεί ζημιώνοντας τους πολλούς και ωφελώντας λίγους. Ίσως, λοιπόν, αν οι κάτοικοι των περιοχών της Παιανίας και των Γλυκών Νερών που έχουν ανάγκη τη συγκοινωνία πίεζαν την δημοτική αρχή να καλέσει τον ΟΑΣΑ να κάτσουν όλοι μαζί στον ίδιο τραπέζι, βρίσκονταν μία βιώσιμη λύση, κερδοφόρα για όλους. Έτσι όπως έχουν σήμερα τα πράγματα, αργά η γρήγορα το 307 θα οδηγηθεί είτε σε αραίωση δρομολογίων είτε σε κατάργηση.
Καταλαβαίνω σε κάθε περίπτωση τους επιβάτες της περιοχής. Και τον amoran που τα μοιράζεται εδώ μαζί μας (με μία δόση υπερβολής βέβαια, γιατί δε μπορούμε να κατηγορούμε αυτούς που εκτελούν όταν άλλοι προγραμματίζουν) και εκείνους που θα τα συζητάνε εκτός διαδικτύου. Ωστόσο θα πρέπει να αντιληφθούμε ότι η δημόσια συγκοινωνία επιβάλλεται να εξυπηρετεί τις ανάγκες του κοινωνικού συνόλου, όχι όμως να λειτουργεί ζημιώνοντας τους πολλούς και ωφελώντας λίγους. Ίσως, λοιπόν, αν οι κάτοικοι των περιοχών της Παιανίας και των Γλυκών Νερών που έχουν ανάγκη τη συγκοινωνία πίεζαν την δημοτική αρχή να καλέσει τον ΟΑΣΑ να κάτσουν όλοι μαζί στον ίδιο τραπέζι, βρίσκονταν μία βιώσιμη λύση, κερδοφόρα για όλους. Έτσι όπως έχουν σήμερα τα πράγματα, αργά η γρήγορα το 307 θα οδηγηθεί είτε σε αραίωση δρομολογίων είτε σε κατάργηση.