(28-02-2018, 09:00 PM)amoran Έγραψε: Για να δούμε αν θα πετύχω τη μαντεψιά:
1) Να ενημερωθούν οι επιβάτες για το ποια δρομολόγια θα γίνουν; Κατά προτίμηση μέσω της υπερσύγχρονης τηλεματικής πριν φύγουν από το σπίτι τους κοιτώντας το κινητό τους; Ή ΕΣΤΩ μέσω της "έξυπνης" στάσης στο τέρμα του 307 που, δυστυχώς, είναι εντελώς ηλίθια;
2) Να κάνουν οι οδηγοί μικρότερα των 30 λεπτών διαλείμματα για να εξυπηρετηθούν οι επιβάτες εξαιτίας των οποίων έχουν δουλειά;
3) Να μπει ένα 4ο όχημα από άλλο δρομολόγιο για να μην υπάρχει χρονοαπόσταση 120 λεπτών ανάμεσα στα δρομολόγια του 307, το οποίο, την τελευταία φορά που κοίταξα, ήταν τακτική γραμμή ΑΣΤΙΚΟΥ λεωφορείου και όχι αραμπάς που διανύει λασπωμένους χωματόδρομους και τον σέρνει χελώνα που πρόκειται να γίνει σούπα;
4), και με το συμπάθιο, δεν καταλαβαίνω επίσης γιατί πρέπει, όταν λείπει 1 λεωφορείο από τα 4, να μη γίνονται 3 δρομολόγια στα 4. Παρακαλώ explain to me.
1) δεν γίνεται γιατί η εφαρμογή θα σου τρώει γύρω στα 20MB κάθε φορά που θα την ανοίγεις, οπότε θα συχτηρίζεις τις χρεώσεις του παρόχου του κινητού σου
2) 4 οδηγοί * 30' διάλειμμά συμαίνει αθροιστικά πως θα βγαίνει ένα επιπλέον δρομολόγιο στο 8ωρο για τη γραμμή 307 και θα καταπατούνται τα εργασιακά τους δικαιώματα και δεν θα ξαναπατήσουν στη γραμμή.
3) δρομολογούνται περίπου 800 λεωφορεία σε όλη την Αττική, το 307 είναι από τις τελευταίες γραμμές που θα ενδιαφερθεί κάποιος σοβαρά. Όταν υπάρχουν ελλείψεις σε σοβαρές γραμμές όπως το Α3 (5 στα 8 οχήματα το μεσημέρι). Αν ήταν στο χέρι μου το 307 θα είχε καταργηθεί χθες λόγω μηδαμινής εξυπηρέτησης. Ένα τοπικό πρωί μεσημέρι από Κορωπί μέχρι την είσοδο της Παιανίας να εξυπηρετεί Intracom, Hertz και UPS και μια μικρή επέκταση στο 306 και ξεφορτωνόμαστε λεωφορεία που κυκλοφορούν άσκοπα.
4) Αν έχεις στοιχεία ότι οι οδηγοί της γραμμής τη μισούν και βαριούνται να δουλέψουν, οπότε πίνουν καφέδες, πήγαινε στον ΟΑΣΑ και κάνε καταγγελία.
Κανονίστε να μου πειράξετε το 608