07-02-2018, 06:25 PM
Με τις καταγγελίες για "ηχορύπανση που προκαλούν τα τρόλεϊ" στη Λαμπρινή αποφάσισε να ασχοληθεί η ευσυγκίνηση "Εφημερίδα των συντακτών" (αυτών των κατατρεγμένων απολυμένων της "Ελευθεροτυπίας"): http://www.efsyn.gr/arthro/horis-terma-o...papaflessa
Από τα ενδιαφέροντα του ρεπορτάζ είναι το γεγονός ότι οι κάτοικοι έχουν προσφύγει μέχρι και στον Συνήγορο του Πολίτη (!!!) για το θέμα των τρόλεϊ. Και εδώ τίθεται το ερώτημα γιατί ο ΟΑΣΑ δεν προχωράει στην απλούστατη κίνηση της ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ του τμήματος της διαδρομής των τρόλεϊ 5 και 14 από τη Φωκά & Ωρωπού και προς το τέρμα της Λαμπρινής (ή και να τερματίζουν στην Πλ. Παπαδιαμάντη) για να λυθούν μια για πάντα τα προβλήματα και να μείνουν χωρίς συγκοινωνία αυτοί που μόνιμα διαφωνούν. Εκτός αν είναι τόσοι λίγοι αυτοί που ενοχλούνται που οφείλει το Δημοτικό Συμβούλιο -αυτό που καιρού διεκδίκησε και πέτυχε προσθήκη νέου σταθμού στην υπό δημοπράτηση νέα γραμμή 4 του Μετρό- να βγει μπροστά και να υπερασπιστεί τη δημόσια συγκοινωνία που εξυπηρετεί την περιοχή του.
Από τα ενδιαφέροντα του ρεπορτάζ είναι το γεγονός ότι οι κάτοικοι έχουν προσφύγει μέχρι και στον Συνήγορο του Πολίτη (!!!) για το θέμα των τρόλεϊ. Και εδώ τίθεται το ερώτημα γιατί ο ΟΑΣΑ δεν προχωράει στην απλούστατη κίνηση της ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ του τμήματος της διαδρομής των τρόλεϊ 5 και 14 από τη Φωκά & Ωρωπού και προς το τέρμα της Λαμπρινής (ή και να τερματίζουν στην Πλ. Παπαδιαμάντη) για να λυθούν μια για πάντα τα προβλήματα και να μείνουν χωρίς συγκοινωνία αυτοί που μόνιμα διαφωνούν. Εκτός αν είναι τόσοι λίγοι αυτοί που ενοχλούνται που οφείλει το Δημοτικό Συμβούλιο -αυτό που καιρού διεκδίκησε και πέτυχε προσθήκη νέου σταθμού στην υπό δημοπράτηση νέα γραμμή 4 του Μετρό- να βγει μπροστά και να υπερασπιστεί τη δημόσια συγκοινωνία που εξυπηρετεί την περιοχή του.