11-01-2018, 11:15 AM
(11-01-2018, 11:03 AM)Citaro Έγραψε: Προσωπικά ήμουν πολέμιος των κυκλικών γραμμών όσο δεν υπήρχε η τηλεματική. Δεν είχες ποτέ κάποιο σημείο αναφοράς, στηνόσουν στη στάση και έπαιζες στοίχημα.Και όμως αυτό στα 206/237 γίνεται συνέχεια και τη μια μπορει να ερθει το λεωφορείο με 5-6’ διαφορά από το προηγούμενο και μετά να έχει αναμονή 25’. Επίσης προβλημα υπάρχει με τα πρωινα και βραδινά δρομολόγια που βγαίνουν και σε λιγότερο απο 15’ και μετά η αναμονή είναι πολύ μεγάλη. Και για να μην πω ότι ακόμα δεν έχουν αξιωθεί να βάλουν προγραμματισμένες αναχωρήσεις στα τελευταία δρομολόγια και κάθε μέρα φεύγει ο καθένας ότι ώρα θέλει. Και τελευταίο οι χρόνοι της τηλεματικής δεν είναι πάντα αξιόπιστοι αφού αν είναι βράδυ και δεν σταματάει στις στάσεις τα 12’ που μπορεί να λέει γίνονται 7-8’. Για μένα λοιπόν ξεκάθαρα γραμμές με ΑΦΕΤΗΡΙΑ-ΤΕΡΜΑ για να μην χρειάζεται να υπολογίζεις τουλάχιστον στα πρωινα και βραδινά δρομολόγια πότε θα φύγει το λεωφορείο.
Από τότε όμως που τρέχει η τηλεματική και με δεδομένο ότι δεν προσφέρει realtime data προγραμματισμένης αναχώρησης (αν και θα ήταν πανεύκολο), οι κυκλικές είναι καλύτερες. Ξεκινάει ένα όχημα από την αφετηρία και μέχρι να ξαναγυρίσει, έχεις πάνω-κάτω έναν μπούσουλα για τον χρόνο διέλευσης από όλα τα σημεία. Αντίθετα, στις γραμμές με αφετηρία/τέρμα, δεν μπορείς να βασιστείς στις προγραμματισμένες ώρες διότι παίζει να έχουν τροποποιήσει δρομολόγια.
Όσο για τον τρόπο εκτέλεσης που λέει ο mariosilioupoli, εικάζω ότι εννοεί τον τρόπο οδήγησης, όπου άλλοι πάνε γρήγορα και κολλάνε πίσω από το προπορευόμενο, ενώ άλλοι πάνε αργά και αφήνουν κενά. Εν μέρει έχει δίκιο, όμως από την παρακολούθηση και καθημερινή χρήση του 235 εγώ διαπιστώνω ότι κατά κανόνα οι αποστάσεις των οχημάτων είναι οι προβλεπόμενες. Τυχαίνει βέβαια να έχει βάρδια κάποιος από τους γνωστούς "γκαζοφονιάδες" ή "συνδικαλοπροβλεπόμενους" οπότε δημιουργείται πρόβλημα. Αυτοί όμως είναι πέντε - έξι όλοι κι όλοι.