11-01-2018, 11:03 AM
(11-01-2018, 09:22 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Δεν έχει σημασία η επιβατική κίνηση της γραμμής όταν υπάρχει πρόβλημα στο σημείο που χωροθετείται η αφετηρία ή το τέρμα. Το ίδιο συνέβη και με το 051 που κάνει πλέον στάση στα ΚΤΕΛ Κηφισού, με τα 206, 237, 131 στη Δάφνη, με το 201 στην Αργυρούπολη (γκρίνιαζαν οι κάτοικοι για το τέρμα των λεωφορείων) και με το 021 στου Γκύζη.
Ο ΟΑΣΑ επικαλείται "καλύτερη πληροφόρηση επιβατών μέσω της τηλεματικής" για τις αλλαγές αυτές, όμως είναι περιπτώσεις που υπήρχε "ανοιχτό μέτωπο" (και το 410 δεν έχει τέρμα στα Άνω Μελίσσια, αλλά απλή στάση) και απλά προτίμησαν να πάνε με τα νερά ορισμένων σε βάρος τελικά όλων των υπολοίπων. Εκτός αν πρέπει να αρχίσουμε τις καταγγελίες για τον τρόπο εκτέλεσης των κυκλικών δρομολογίων και να τρέχουν κάποιους στα πειθαρχικά.
Προσωπικά ήμουν πολέμιος των κυκλικών γραμμών όσο δεν υπήρχε η τηλεματική. Δεν είχες ποτέ κάποιο σημείο αναφοράς, στηνόσουν στη στάση και έπαιζες στοίχημα.
Από τότε όμως που τρέχει η τηλεματική και με δεδομένο ότι δεν προσφέρει realtime data προγραμματισμένης αναχώρησης (αν και θα ήταν πανεύκολο), οι κυκλικές είναι καλύτερες. Ξεκινάει ένα όχημα από την αφετηρία και μέχρι να ξαναγυρίσει, έχεις πάνω-κάτω έναν μπούσουλα για τον χρόνο διέλευσης από όλα τα σημεία. Αντίθετα, στις γραμμές με αφετηρία/τέρμα, δεν μπορείς να βασιστείς στις προγραμματισμένες ώρες διότι παίζει να έχουν τροποποιήσει δρομολόγια.
Όσο για τον τρόπο εκτέλεσης που λέει ο mariosilioupoli, εικάζω ότι εννοεί τον τρόπο οδήγησης, όπου άλλοι πάνε γρήγορα και κολλάνε πίσω από το προπορευόμενο, ενώ άλλοι πάνε αργά και αφήνουν κενά. Εν μέρει έχει δίκιο, όμως από την παρακολούθηση και καθημερινή χρήση του 235 εγώ διαπιστώνω ότι κατά κανόνα οι αποστάσεις των οχημάτων είναι οι προβλεπόμενες. Τυχαίνει βέβαια να έχει βάρδια κάποιος από τους γνωστούς "γκαζοφονιάδες" ή "συνδικαλοπροβλεπόμενους" οπότε δημιουργείται πρόβλημα. Αυτοί όμως είναι πέντε - έξι όλοι κι όλοι.