05-02-2017, 09:43 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 05-02-2017, 09:46 PM από garvanitis.)
(05-02-2017, 12:26 PM)Giannis Έγραψε: Τις προάλλες ψάχνοντας στο ίντερνετ έπεσα πάνω σε αυτό το μπλογκ, στο οποίο υπάρχουν δύο καταχωρήσεις (αυτή και αυτή) για το αστικό ΚΤΕΛ της Κατερίνης. Αν και στα πολωνικά, υπάρχουν αρκετές φωτογραφίες από το αστικό ΚΤΕΛ. Αυτό που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση είναι το #20 του ΑΚΤΕΛ, ένα Ο402 με πινακίδες νομού Λασιθίου! Νομίζω δεν έχω ξαναδεί τέτοιο όχημα στην Ελλάδα.
Τα ποστ του παραπάνω μπλογκ βέβαια είναι 6 ετών πλέον, δεν ξέρω τι κυκλοφορεί σήμερα. Επίσης από τις φωτογραφίες φαίνεται ότι υπάρχει τηλεματική.
Πλην των Neoplan και Castrosua τα οποία έχουν αντικατασταθεί όλα τα υπόλοιπα κυκλοφορούν κανονικά.
Το Ο402 έχει πινακίδες Κατερίνης (ΚΝΗ-2420) και είναι το μοναδικό που κυκλοφορεί στην Ελλάδα (και συνεχίζει ακόμα). Είναι από τα τελευταία αυτού του τύπου που κατασκευάστηκαν και τα χρώματά του ακόμα και σήμερα προδίδουν τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του (VKP, Kiel).
Το ΚΤΕΑΛ Κατερίνης είναι ο πρώτος operator στις αστικές συγκοινωνίες που εγκατέστησε RTI (λίγο καιρό πριν τον ΟΑΣΘ). Βέβαια δεν ξέρω πόσο χρήσιμο είναι σε ορισμένα δρομολόγια να σου λέει ότι έρχεται σε 90 λεπτά.
(κορυφαία τα βιντεάκια - και όχι φυσικά για τα λεωφορεία!)
(05-02-2017, 03:49 PM)TMantzas Έγραψε: Giannis το Ο402 είναι κατασκευής της Ελβετικής NAW . Σπανιότατο όχημα
Το O402 είναι κατασκευής Göppel. Η NAW έχει φτιάξει το σασί υπεργολαβικά για την "μαμά" Mercedes και δεν είναι τίποτα άλλο από ένα 814 διασκευασμένο για να καθήσει επάνω του αμάξωμα αστικού λεωφορείου... Επίσης δεν το λες και (τόσο) σπάνιο... Τώρα που τα περισσότερα έχουν διαλυθεί στους σκραπατζήδες της Γερμανίας και της Πολωνίας ίσως.