Leoforeia.gr | Forum

Πλήρης Έκδοση: Αστικό ΚΤΕΛ Κατερίνης
Επί του παρόντος βλέπετε μία λιτή έκδοση του περιεχόμενού μας. Θέαση πλήρης έκδοσης με κατάλληλη διάταξη.
Σελίδες: 1 2 3
Τις προάλλες ψάχνοντας στο ίντερνετ έπεσα πάνω σε αυτό το μπλογκ, στο οποίο υπάρχουν δύο καταχωρήσεις (αυτή και αυτή) για το αστικό ΚΤΕΛ της Κατερίνης. Αν και στα πολωνικά, υπάρχουν αρκετές φωτογραφίες από το αστικό ΚΤΕΛ. Αυτό που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση είναι το #20 του ΑΚΤΕΛ, ένα Ο402 με πινακίδες νομού Λασιθίου! Νομίζω δεν έχω ξαναδεί τέτοιο όχημα στην Ελλάδα.

Τα ποστ του παραπάνω μπλογκ βέβαια είναι 6 ετών πλέον, δεν ξέρω τι κυκλοφορεί σήμερα. Επίσης από τις φωτογραφίες φαίνεται ότι υπάρχει τηλεματική.

Επίσης υπάρχει το παρακάτω ποστ του χρήστη Pansa, στο θρεντ για την καλύτερη αστική συγκοινωνία εκτός Αθήνας/Θεσσαλονίκης, για το αστικό της Κατερίνης και τον στόλο του:

(24-03-2011, 07:31 PM)Pansa Έγραψε: [ -> ]Καλησπέρα..Εγώ είμαι από Κατερίνη,οδηγός αλλά και μέτοχος..Η Κατερίνη έχει 28 αστικά λεωφορεία(16 αστικά μετόχων,4 mini bus,5 μετοχίκα και 2 φυσούνες και 1 midi bus)..Σχεδόν όλοι οι μέτοχοι δουλεύουν στα λεωφορεία τους για αυτό υπάρχει μια καλύτερη συντήρηση στα μετοχίκα λεωφορεία..Η Λάρισα για μένα είναι απο τα καλύτερα Αστικά ΚΤΕΛ στη χώρα με μεγαλό αριθμό CITARO,αλλά νομίζω οτί υπήρχε και μια μικρή επιδότηση για την απόκτηση τους..Στη Κατερίνη ο μεγαλύτερος αριθμός του στόλου είναι χαμηλοδάπεδα και τα περισσότερα Mercedes(405Ν και Ν2)..Mπορώ να πω ότι και εμείς σαν Αστικό ΚΤΕΛ είμαστε μπροστά..

Το δικό μου αστικό λεωφορείο Merdedes Benz 405N  με έτος κατασκευής 1993 και το προσέχω σα τα μάτια μου.
Giannis το Ο402 είναι κατασκευής της Ελβετικής NAW . Σπανιότατο όχημα
(05-02-2017, 12:26 PM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Τις προάλλες ψάχνοντας στο ίντερνετ έπεσα πάνω σε αυτό το μπλογκ, στο οποίο υπάρχουν δύο καταχωρήσεις (αυτή και αυτή) για το αστικό ΚΤΕΛ της Κατερίνης. Αν και στα πολωνικά, υπάρχουν αρκετές φωτογραφίες από το αστικό ΚΤΕΛ. Αυτό που μου έκανε μεγαλύτερη εντύπωση είναι το #20 του ΑΚΤΕΛ, ένα Ο402 με πινακίδες νομού Λασιθίου! Νομίζω δεν έχω ξαναδεί τέτοιο όχημα στην Ελλάδα.

Τα ποστ του παραπάνω μπλογκ βέβαια είναι 6 ετών πλέον, δεν ξέρω τι κυκλοφορεί σήμερα. Επίσης από τις φωτογραφίες φαίνεται ότι υπάρχει τηλεματική.

Πλην των Neoplan και Castrosua τα οποία έχουν αντικατασταθεί όλα τα υπόλοιπα κυκλοφορούν κανονικά.

Το Ο402 έχει πινακίδες Κατερίνης (ΚΝΗ-2420) και είναι το μοναδικό που κυκλοφορεί στην Ελλάδα (και συνεχίζει ακόμα). Είναι από τα τελευταία αυτού του τύπου που κατασκευάστηκαν και τα χρώματά του ακόμα και σήμερα προδίδουν τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του (VKP, Kiel).

Το ΚΤΕΑΛ Κατερίνης είναι ο πρώτος operator στις αστικές συγκοινωνίες που εγκατέστησε RTI (λίγο καιρό πριν τον ΟΑΣΘ). Βέβαια δεν ξέρω πόσο χρήσιμο είναι σε ορισμένα δρομολόγια να σου λέει ότι έρχεται σε 90 λεπτά.

(κορυφαία τα βιντεάκια - και όχι φυσικά για τα λεωφορεία!)

(05-02-2017, 03:49 PM)TMantzas Έγραψε: [ -> ]Giannis το Ο402 είναι κατασκευής της Ελβετικής NAW . Σπανιότατο όχημα

Το O402 είναι κατασκευής Göppel. Η NAW έχει φτιάξει το σασί υπεργολαβικά για την "μαμά" Mercedes και δεν είναι τίποτα άλλο από ένα 814 διασκευασμένο για να καθήσει επάνω του αμάξωμα αστικού λεωφορείου... Επίσης δεν το λες και (τόσο) σπάνιο... Τώρα που τα περισσότερα έχουν διαλυθεί στους σκραπατζήδες της Γερμανίας και της Πολωνίας ίσως.
(05-02-2017, 09:43 PM)garvanitis Έγραψε: [ -> ]Το Ο402 έχει πινακίδες Κατερίνης (ΚΝΗ-2420) και είναι το μοναδικό που κυκλοφορεί στην Ελλάδα (και συνεχίζει ακόμα). Είναι από τα τελευταία αυτού του τύπου που κατασκευάστηκαν και τα χρώματά του ακόμα και σήμερα προδίδουν τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του (VKP, Kiel).

Για την πινακίδα έχεις δίκιο, είδα την φωτογραφία πιο καλά και όντως πέρασα το Κ για Α. Στην wikipedia διαβάζω ότι το Ο402 κατασκευαζόταν μέχρι το 1989. Το όριο ηλικίας των λεωφορείων δεν είναι 27 χρόνια; Αν ναι τότε 1987+27=2016 άρα πέρυσι, το αργότερο, θα πρέπει να αποσύρθηκε.
(08-02-2017, 09:39 PM)Giannis Έγραψε: [ -> ]Για την πινακίδα έχεις δίκιο, είδα την φωτογραφία πιο καλά και όντως πέρασα το Κ για Α. Στην wikipedia διαβάζω ότι το Ο402 κατασκευαζόταν μέχρι το 1989. Το όριο ηλικίας των λεωφορείων δεν είναι 27 χρόνια; Αν ναι τότε 1987+27=2016 άρα πέρυσι, το αργότερο, θα πρέπει να αποσύρθηκε.

Γιάννη, το συγκεκριμένο είναι μάλλον το τελευταίο που βγήκε και είναι του 1988. Μέχρι το 1989 πρέπει να ήταν στους καταλόγους της Mercedes αλλά δεν έχω κάποια αναφορά για κάποια ταξινόμηση πέρα από κάποια Castrosua της TMB της Βαρκελώνης για τα οποία δεν έχω σίγουρη χρονολογία. Αποσύρεται το 2021, για το πώς και γιατί "μην γίνεσαι περίεργος"!
Στο αστικο κατερινης θυμαμαι υπηρχε και ενα setra sl215.. Κυκλοφορει ακομα?
(20-05-2017, 02:00 PM)dimi4 Έγραψε: [ -> ]Στο αστικο κατερινης θυμαμαι υπηρχε και ενα setra sl215.. Κυκλοφορει ακομα?

Έχει αντικατασταθεί εδώ και δύο χρόνια από ένα Ο405 (S215SL λέγεται).
Πόσα citaro έχει η Κατερίνη και τι αριθμό παρμπρίζ έχουν?
Ξέρεις κανένας για το 9 NEOPLAN N 4014 ΜΥΕ 8312 από Μυτιλήνη; κάπου το 2012 ήρθε Κατερίνη.
Προς πώληση το #3.. αντικαταστάτης λογικά το citaro χωρίς πινακίδες που βρίσκεται έξω από το αστικό ΚΤΕΛ!
Σελίδες: 1 2 3