01-11-2016, 03:11 PM
(01-11-2016, 01:05 PM)Citaro Έγραψε: Ηταν ομως 20 βαρδιες αυτες οι δυο γραμμες? Δεν νομιζω. Κι εγω ψαχνω απο το πρωι να βρω στην τηλεματικη ποια αλλη γραμμη δωσανε στη Ανθουσα. Δεν κρυβω βεβαια τη μεγαλη μου χαρα ως Ζωγραφιωτης, διοτι περα απο τα ακαταλληλα οχηματα που εχει η Ανθουσα, το ειχαν ξεσκισει εδω κ ενα εξαμηνο με τις ανεπανδρωτες βαρδιες. Καθημερινη εβγαζαν το πολυ 8 απο τα 10 κ το απογευμα στανταρ μειον 1 οχημα. Παραδοξως, τελευταια το Ελληνικο επανδρωνει καλυτερα. Τα δε Ν1 για τα Ιλισια τα πηραν απο το 237 κ το 164 , βλεπω
Όπως ανέφερε και ο aliance η Ανθούσα πήρε και το 309. Μόνο το 418 έμεινε ΑΜ ΕΛΛ. Επίσης, το ΑΜ ΑΝΘ πήρε και άλλα 5 Neoplan.
Όντως είχε φάει πολύ ψαλίδι το 220/1 από την Ανθούσα και γενικότερα η Ανθούσα κόβει πολλές βάρδιες σε όλες σχεδόν τις γραμμές της. Βέβαια και σήμερα το Ελληνικό από ότι βλέπω 9 οχήματα έχει δρομολογήσει (και στο 235 τέσσερα) αλλά και πάλι είναι καλύτερα. Ελπίζω να το πάρει και τις Κυριακές μήπως και ξαναβγεί 3ο όχημα.
Όσο για τα Ν1 πλέον έχει αυξηθεί η διαθεσιμότητά τους (ακόμα και πάνω από 85/110) οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Το 164 έχει σήμερα τρία Ν1, το Α3 οχτώ ενώ το 237 είναι μόνο με GN (λογικά για το συγκεκριμένο θα υπήρχε απόφαση για δρομολόγηση 12μετρων όλο τον Οκτώβριο και έληξε με το νέο μήνα).
Πάντως, τώρα που παίρνει midi η Ανθούσα είναι ευκαιρία να πάρει και κάτι 410, 447 που είναι κοντά (ίσως και τα Τ.ΚΗΦ.) και να δώσει τα 651/3 και τις βάρδιες του 036 στον Βοτανικό.