06-07-2016, 01:10 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 06-07-2016, 01:17 AM από marios.ilioupoli.)
(05-07-2016, 08:14 PM)mercedes elbo Έγραψε: Όταν αναφερόμουν πιο πάνω για τα καρτελάκια εννούσα για το site και την εφαρμογή που σου λέει το επόμενο δρομολόγιο. Το να περνάει ο οδηγός τα στοιχεία του στο όχημα και να του βγάζει τη βαρδιά του προϋποθέτει να ενοποιηθεί η Τηλεματική με το Compass (που βγάζει τις βάρδιες κάθε οδηγού), που δεν νομίζω να γίνει.
Μα δεν έχω ανάγκη να τα χαζεύω τα καρτελάκια εγώ, εσύ και οι υπόλοιποι που γράφουμε εδώ μέσα, που προφανώς ακόμα και βλέποντας τους πίνακες δρομολογίων και γνωρίζοντας -έστω και στο περίπου- τον χρόνο διαδρομής της κάθε γραμμής βλέπουμε πολλές φορές με το μάτι πως περίπου μοιράζονται οι βάρδιες (κυρίως τώρα το καλοκαίρι, που μειώνεται ο αριθμός των δρομολογούμενων οχημάτων ανά γραμμή). Το θέμα είναι να δεις μία τηλεματική που θα λειτουργεί στο 100% των -περιορισμένων- δυνατοτήτων της. Και αυτό δεν το έχω δει και δε μπορώ να κατηγορήσω απόλυτα τον ανάδοχο για αυτό.
Λες ότι δε νομίζεις να γίνει ποτέ μετάφορά, ενοποίηση ή όπως αλλιώς θέλει να το πει κάποιος, των στοιχείων του Compass με την τηλεματική. Μα τότε γιατί έβαλαν τον ανάδοχο να τυπώσει εγχειρίδιο χρήσης που μέσα εξηγούσε στους οδηγούς το πως θα μπορούν να ελέγχουν το "καρτελάκι" από την οθόνη της τηλεματικής και σε τι χρησιμεύει το εικονιδιάκι του λεωφορείου με το ρολόι από πάνω (για προειδοποίηση σχετικά με προπορία/βραδυπορία), που σχολίαζε προηγουμένως και ο georgio;
Και επαναλαμβάνω και εμμένω και σε αυτό που πρόσφατα επισημάνθηκε, μεταξύ άλλων, από blog των εργαζομένων στα ΜΜΜ, ότι δε χρησιμοποιείται ούτε το εργαλείο της επικοινωνίας οδηγού - Κέντρου Διαχείρισης. Αν και εδώ έχει αποτύχει ο ανάδοχος, τότε νομίζω πως η διοίκηση του ΟΑΣΑ και των ΟΣΥ διαχειρίζονται ένα πράγμα που είναι απλά κάτι πιο αληθινό από τα δεδομένα του Google Maps ή των app που κυκλοφορούσαν και προέβαλαν ενδεικτικούς χρόνους άφιξης, βάσει μετρήσεων των χρηστών και μόνο. Ούτε εργαλείο για καλύτερη διαχείριση του στόλου από πλευράς δρομολόγησης (δε συζητάμε το γεγονός ότι είναι κάτι που λειτουργεί μεμονωμένα μέσα στο λεωφορείο, χωρίς να "συνεργάζεται" με τα υπόλοιπα συστήματα όπως η προμετωπίδα, το τωρινό ακυρώτικό ή την οθόνη διαχείρισης των νέων μηχανημάτων για την υλοποίηση του ΑΣΣΚ, που τοποθετείται δειλά δειλά σε λεωφορεία και τρόλεϊ) και βεβαίως ούτε καν για ορθή πληροφόρηση των επιβατών, αφού ούτε η ένδειξη του χρόνου διέλευσης του επόμενου οχήματος δε μπορεί να προβληθεί αν δεν ξεκινήσει το λεωφορείο από την αφετηρία, λειτουργία η οποία είναι σημαντική για περιπτώσεις σαν κι αυτές που επεσήμανε ο meganium σε παραπάνω σχόλιο.