01-07-2016, 11:12 AM
Δεν ξέρω τί είδους εποπτεία ασκείται και από ποιούς στο γενικό έργο της τηλεματικής.
Αυτό όμως που παρατηρώ ως επιβάτης είναι ότι συγκεκριμένα αμαξοστάσια έχουν μια πολύ κακή αντιμετώπιση του όλου θέματος. Ειδικότερα :
Α/Σ Ελληνικού : θεωρώ ότι το καλύτερο όσον αφορά την χρήση της. Σε όσα οχήματα υπάρχει, λειτουργεί κανονικά και οι οδηγοί φροντίζουν να κοιτάνε που και που αν θέλει κανένα restart η οθόνη όταν κολλάει.
Α/Σ Πέτρου Ράλλη : χάος. Σε όσες Volvo έχω μπεί τις τελευταίες μέρες, δεν λειτουργούσε πουθενά, αν και εγκατεστημένη. Το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα εμφανές σε γραμμές με μικτή δρομολόγηση (πχ 608, Ελληνικό /Ράλλη). Τα οχήματα της Ράλλη δεν φαίνονται σχεδόν ποτέ, με συνέπεια να έχει καταστεί φάντασμα η τηλεματική στη γραμμή αυτή. Ομοίως και στις άλλες γραμμές του Α/Σ (ακόμη και στα 12μετρα Ν2) σπανιότατα βλέπεις οθόνη σε λειτουργία και επίσης σπάνια βλέπεις το όχημα στην τηλεματική.
Α/Σ Ανθούσα : 50-50. Αν και υπάρχει σε όλα τα οχήματα, αρκετές φορές δεν τα "διαβαζει" και οι οδηγοί έχουν μια αξιοσημείωτη άρνηση. Στις γραμμές 220/1 για παράδειγμα, ελάχιστοι είναι αυτοί που φροντίζουν να αλλάξουν την ένδειξη γραμμής, κι έτσι φαίνονται οχήματα δρομολογημένα σε λάθος γραμμή (221 αντί 220 και τούμπαλιν).
Α/Σ Βοτανικός : Το προσπαθούν και το σύστημα λειτουργεί στα ίδια περίπου επίπεδα με το Α/Σ Ελληνικού.
Α/Σ Λιοσίων : Δεν έχω εικόνα γιατί δεν χρησιμοποιώ τις γραμμές του.
Α/Σ Πειραιά : Αν και πλήρως εγκατεστημένο το σύστημα σε όλα τα οχήματα, υπάρχουν πολλές αστοχίες και ένα αρκετά μεγάλο μέρος των λεωφορείων δεν έχουν σε λειτουργία το σύστημα.
Α/Σ Μπραχαμίου : Εν γένει καλά, με μικρά προβλήματα που κυρίως αφορούν το λογισμικό (κολλάει)
Α/Σ Κόκκινου Μύλου : Τα τρόλλευ του Α/Σ αυτού ψιλοφαίνονται, αν και με κενά.
Α/Σ Αγ. Αννης : Τίποτα. Σαν να μην υπάρχει. Σπανίως μερικά οχήματα εμφανίζονται.
Αυτό όμως που παρατηρώ ως επιβάτης είναι ότι συγκεκριμένα αμαξοστάσια έχουν μια πολύ κακή αντιμετώπιση του όλου θέματος. Ειδικότερα :
Α/Σ Ελληνικού : θεωρώ ότι το καλύτερο όσον αφορά την χρήση της. Σε όσα οχήματα υπάρχει, λειτουργεί κανονικά και οι οδηγοί φροντίζουν να κοιτάνε που και που αν θέλει κανένα restart η οθόνη όταν κολλάει.
Α/Σ Πέτρου Ράλλη : χάος. Σε όσες Volvo έχω μπεί τις τελευταίες μέρες, δεν λειτουργούσε πουθενά, αν και εγκατεστημένη. Το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα εμφανές σε γραμμές με μικτή δρομολόγηση (πχ 608, Ελληνικό /Ράλλη). Τα οχήματα της Ράλλη δεν φαίνονται σχεδόν ποτέ, με συνέπεια να έχει καταστεί φάντασμα η τηλεματική στη γραμμή αυτή. Ομοίως και στις άλλες γραμμές του Α/Σ (ακόμη και στα 12μετρα Ν2) σπανιότατα βλέπεις οθόνη σε λειτουργία και επίσης σπάνια βλέπεις το όχημα στην τηλεματική.
Α/Σ Ανθούσα : 50-50. Αν και υπάρχει σε όλα τα οχήματα, αρκετές φορές δεν τα "διαβαζει" και οι οδηγοί έχουν μια αξιοσημείωτη άρνηση. Στις γραμμές 220/1 για παράδειγμα, ελάχιστοι είναι αυτοί που φροντίζουν να αλλάξουν την ένδειξη γραμμής, κι έτσι φαίνονται οχήματα δρομολογημένα σε λάθος γραμμή (221 αντί 220 και τούμπαλιν).
Α/Σ Βοτανικός : Το προσπαθούν και το σύστημα λειτουργεί στα ίδια περίπου επίπεδα με το Α/Σ Ελληνικού.
Α/Σ Λιοσίων : Δεν έχω εικόνα γιατί δεν χρησιμοποιώ τις γραμμές του.
Α/Σ Πειραιά : Αν και πλήρως εγκατεστημένο το σύστημα σε όλα τα οχήματα, υπάρχουν πολλές αστοχίες και ένα αρκετά μεγάλο μέρος των λεωφορείων δεν έχουν σε λειτουργία το σύστημα.
Α/Σ Μπραχαμίου : Εν γένει καλά, με μικρά προβλήματα που κυρίως αφορούν το λογισμικό (κολλάει)
Α/Σ Κόκκινου Μύλου : Τα τρόλλευ του Α/Σ αυτού ψιλοφαίνονται, αν και με κενά.
Α/Σ Αγ. Αννης : Τίποτα. Σαν να μην υπάρχει. Σπανίως μερικά οχήματα εμφανίζονται.