30-04-2016, 09:44 PM
(30-04-2016, 02:53 AM)MrVanHool Έγραψε: Θα έπρεπε να είχε παραδοθεί. Η περίοδος χάριτος έχει τελειώσει και η δοκιμαστική της λειτουργία ισχύει εδώ και πάνω από 1,5 χρόνο. Επιπλέον, ανακοινώθηκε η επίσημη έναρξη της στις 21 Μαρτίου με ολοκληρωτική εφαρμογή μέσα στον Απρίλη. Εδώ θα διαβάσουμε για Μάιο και αλήθεια τι θα πρωτοκανουν σε έναν μήνα?! Το ΟΤΑΝ πάει πολύ μακριά λοιπόν για απλά πράγματα..
- Εντάξει, το νούμερο ήταν τυχαίο, πες 60 αν θες! Από τις 300 γραμμές του δικτύου, δεν το λες και πληροφόρηση.. Όσο για τις οθόνες που λειτουργούν, είναι παντού ευθύνη μόνο του ΔΕΔΔΗΕ? Γιατί σήμερα η ΑΦ447 πχ ερχόταν Καλό Πασχα, ενώ την είχαμε για σβηστη. Ομοίως, η "Κεφαλληνίας" ακόμη δεν λειτουργεί εν αντιθέσει με όλη την Πατησιων..
- Το "Πρέπει να περαστούν..." δεν μου λέει κάτι. Επιβεβαιώνει τα λεγόμενα μου βασικά! Το θέμα είναι ποτέ?! (εντελώς τυχαίο παράδειγμα προ ολίγων ωρών, 2300 στην Πλατεία Κολιάτσου άφιξη 11 και ήρθε το 8046 με "ΟΤΕ" και ένας επιβάτης πήγε να ρωτήσει αν είναι το 11, έχοντας πληροφορηθει για την άφιξη του από την Τηλεματική)
Τα θετικά τα είπαμε στην αρχή. Ομοίως, δεν έχω δει την καθημερινή εκτροπή του 500 ρυθμισμενη και με την απεργία του Μετρό που γινόταν χαμός περίμενα πιο συγκεκριμένο μήνυμα από το "Τροποποίηση Δρομολογίου" στο Α13.
- Να μην ξεκινάγε τότε, πολύ απλό!! Αλλά αυτό που λες συμβαίνει ήδη στις στάσεις, με αφίξεις έως και 72' στο 703! Άρα τι το ξεχωριστό έχουν οι αναχωρήσεις των ΑΦ/ΤΕ, από την υπόλοιπη υπάρχουσα παραπληροφόρηση?!
Η λύση είναι, όπως και στον ΟΑΣΘ (πχ ΑΣ ΙΚΕΑ) στον πίνακα αναχωρήσεων - οθόνη τηλεματικής, αναγράφονται οι προγραμματισμενες αναχωρήσεις με το μήνυμα "Τα δρομολόγια ενδέχεται να τροποποιηθουν", όπως και διαπίστωσα πως έγινε κιόλας..
- Are you sure?! Εγώ πάλι είμαι σίγουρος πως το 1/3 δεν έχει ιδέα σε ποιο λεωφορείο είναι.. Αλλά θεωρώ πως είναι πιο σημαντικές πληροφορίες αυτές από έναν χάρτη που δεν εξυπηρετεί σε τίποτα, ειδικά με το ζουμ.
Τα καλά σχόλια τα είπαμε, χάρηκαμε και περιμένουμε ακόμη το θαύμα, όπως το 2001.. Μετά από τέτοια αδιαφορία, αλίμονο αν τους έλεγα και μπράβο! Είναι πράγματα γελοία, κάποιοι ακόμη και από εμάς θα μπορούσαμε να φτιάξουμε τις στάσεις όλων των γραμμών σε ένα 8ώρο και όλοι αυτοί στον ΟΑΣΑ δεν έχουν ενδιαφερθεί (αν ξέρουν) να το κάνουν πάνω από έναν μήνα τώρα. Το τελευταίο που μπορώ να διαβάσω είναι υπεράσπιση του ΟΑΣΑ λοιπόν...
- Στις περιπτώσεις των σχολασμένων τρόλεϊ θεωρώ ότι καλύτερο, προς το παρόν, είναι το "ΧΩΡΙΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ" ώστε να μην φαίνεται στις οθόνες. Η ενεδεδειγμένη λύση βέβαια είναι να περαστούν οι διαδρομές κανονικά που ευελπιστώ να γίνει σύντομα.
- Δεν διαφώνω ότι συμβαίνει αλλά τουλάχιστον υπό κανονική δρομολόγηση αυτό έρχεται στην ώρα που αναγράφει. :Ρ Όσο για τις αναχωρήσεις κανονικά εφόσον πλεόν αρχίζουν και στελεγχώνονται τα κέντρα ελέγχου θα έπρεπε να αναγράφονται και να τροποποιούνται πριν εμφανιστούν στην οθόνη ή στο site σε περιπτώσεις που υπάρχουν τροποποιήσεις στο πρόγραμμα, άλλα αυτό είναι θέμα της Ο.ΣΥ. και όχι του ΟΑΣΑ ή του αναδόχου. Όσο για το ότι ξεκίνησε στις 21 Μαρτίου ήταν θέμα επίδειξης του Υπουργού και της νέας διοίκησης του ΟΑΣΑ ότι χάριν των δικών τους ενεργειών το έργο παραδόθηκε νωρίτερα, άσχετα αν είναι ημιτελές...
- Το θεωρώ απιλθανο κάποιος να μην ξέρει που έχει μπει. :Ρ Ακόμα και αυτοί που δεν κοιτάνε προμετωπίδες συνήθως ρωτάνε ποιο είναι. :Ρ
Σαφώς και δεν είναι για μπράβο. Ήδη το έργο είναι 5 μήνες εκτός του χρονοδιαγράμματος. Όμως, μην ξεχνάμε το καλοκαίρι, με τα capital controls, υπήρξε μια μακρά περίοδος στασιμότητας του έργου η οποία θεωρώ ότι είναι ο βασικός παράγοντας της καθυστέρησης. Ως προς την υλοποίηση (στάσεων, οθονών κλπ.) υπέυθυνος είναι αποκλειστικά ο ανάδοχος και όχι ο ΟΑΣΑ. Εξαίρεση είναι η περίπτωση να δωθούν λάθος δεδομένα στον ανάδοχο όπως με την στάση της 25ης Μαρτίου στην Ηλιούπολη.