(30-04-2016, 02:53 AM)MrVanHool Έγραψε: Θα έπρεπε να είχε παραδοθεί. Η περίοδος χάριτος έχει τελειώσει και η δοκιμαστική της λειτουργία ισχύει εδώ και πάνω από 1,5 χρόνο. Επιπλέον, ανακοινώθηκε η επίσημη έναρξη της στις 21 Μαρτίου με ολοκληρωτική εφαρμογή μέσα στον Απρίλη. Εδώ θα διαβάσουμε για Μάιο και αλήθεια τι θα πρωτοκανουν σε έναν μήνα?! Το ΟΤΑΝ πάει πολύ μακριά λοιπόν για απλά πράγματα..Συνφωνώ με Vanhool ότι η τηλεματική ως τώρα είναι απαδεκτη..ή ξεκινάμε κάτι σωστα ή δεν το ξεκινάμε καθόλου. Αν θέλει ο ΟΑΣΑ να "ξαναμαζεψει" τον χαμενο κόσμο που εδω και χρόνια έχει αφήσει για τα καλά το λεωφορείο η καλή τηλεματική είναι το πρωτο βήμα.
- Εντάξει, το νούμερο ήταν τυχαίο, πες 60 αν θες! Από τις 300 γραμμές του δικτύου, δεν το λες και πληροφόρηση.. Όσο για τις οθόνες που λειτουργούν, είναι παντού ευθύνη μόνο του ΔΕΔΔΗΕ? Γιατί σήμερα η ΑΦ447 πχ ερχόταν Καλό Πασχα, ενώ την είχαμε για σβηστη. Ομοίως, η "Κεφαλληνίας" ακόμη δεν λειτουργεί εν αντιθέσει με όλη την Πατησιων..
- Το "Πρέπει να περαστούν..." δεν μου λέει κάτι. Επιβεβαιώνει τα λεγόμενα μου βασικά! Το θέμα είναι ποτέ?! (εντελώς τυχαίο παράδειγμα προ ολίγων ωρών, 2300 στην Πλατεία Κολιάτσου άφιξη 11 και ήρθε το 8046 με "ΟΤΕ" και ένας επιβάτης πήγε να ρωτήσει αν είναι το 11, έχοντας πληροφορηθει για την άφιξη του από την Τηλεματική)
Τα θετικά τα είπαμε στην αρχή. Ομοίως, δεν έχω δει την καθημερινή εκτροπή του 500 ρυθμισμενη και με την απεργία του Μετρό που γινόταν χαμός περίμενα πιο συγκεκριμένο μήνυμα από το "Τροποποίηση Δρομολογίου" στο Α13.
- Να μην ξεκινάγε τότε, πολύ απλό!! Αλλά αυτό που λες συμβαίνει ήδη στις στάσεις, με αφίξεις έως και 72' στο 703! Άρα τι το ξεχωριστό έχουν οι αναχωρήσεις των ΑΦ/ΤΕ, από την υπόλοιπη υπάρχουσα παραπληροφόρηση?!
Η λύση είναι, όπως και στον ΟΑΣΘ (πχ ΑΣ ΙΚΕΑ) στον πίνακα αναχωρήσεων - οθόνη τηλεματικής, αναγράφονται οι προγραμματισμενες αναχωρήσεις με το μήνυμα "Τα δρομολόγια ενδέχεται να τροποποιηθουν", όπως και διαπίστωσα πως έγινε κιόλας..
- Are you sure?! Εγώ πάλι είμαι σίγουρος πως το 1/3 δεν έχει ιδέα σε ποιο λεωφορείο είναι.. Αλλά θεωρώ πως είναι πιο σημαντικές πληροφορίες αυτές από έναν χάρτη που δεν εξυπηρετεί σε τίποτα, ειδικά με το ζουμ.
Τα καλά σχόλια τα είπαμε, χάρηκαμε και περιμένουμε ακόμη το θαύμα, όπως το 2001.. Μετά από τέτοια αδιαφορία, αλίμονο αν τους έλεγα και μπράβο! Είναι πράγματα γελοία, κάποιοι ακόμη και από εμάς θα μπορούσαμε να φτιάξουμε τις στάσεις όλων των γραμμών σε ένα 8ώρο και όλοι αυτοί στον ΟΑΣΑ δεν έχουν ενδιαφερθεί (αν ξέρουν) να το κάνουν πάνω από έναν μήνα τώρα. Το τελευταίο που μπορώ να διαβάσω είναι υπεράσπιση του ΟΑΣΑ λοιπόν...
Στις ΑΦ και ΤΕ αφου ειμαστε περιορισμένοι μεχρι τώρα με τις 1000 στάσεις δεν νομιζω ότι χρειάζεται να υπάρχει αφού το λεωφορειο συνήθως βρίσκετε εκει στις μεγάλες γραμμες ή αντε αργήσει 5' πριν/μετα την αναγραφόμενη αναχώρηση.
Τωρα για το Μαιο και μενα λιγο δυσκολο μου φαινεται να προλλάβουν να βάλλουν τηλεματική σε τόσα αμάξια, να περάσουν τοσες γραμμες, να στελεχώσουν το Κέντρο Ελέγχου και ότι άλλο χρειάζεται