30-04-2016, 02:53 AM
(30-04-2016, 12:40 AM)mercedes elbo Έγραψε: Η αλήθεια είναι ότι το έργο δεν έχει παραδοθεί ακόμα και ουσιαστικά βρίσκεται σε μια φάση δοκιμαστικής λειτουργίας. Ευελπιστώ ότι όταν παραδοθεί πλήρως θα εκλείψουν τα περισσότερα προβλήματα. Άλλωστε και την κατασκευή και την συντήρηση για τα πρώτα δέκα χρόνια την έχει ιδιώτης και αν δεν κάνει την δουλειά του απλά δεν θα πληρωθεί.Θα έπρεπε να είχε παραδοθεί. Η περίοδος χάριτος έχει τελειώσει και η δοκιμαστική της λειτουργία ισχύει εδώ και πάνω από 1,5 χρόνο. Επιπλέον, ανακοινώθηκε η επίσημη έναρξη της στις 21 Μαρτίου με ολοκληρωτική εφαρμογή μέσα στον Απρίλη. Εδώ θα διαβάσουμε για Μάιο και αλήθεια τι θα πρωτοκανουν σε έναν μήνα?! Το ΟΤΑΝ πάει πολύ μακριά λοιπόν για απλά πράγματα..
Τώρα, στα του επιβάτη:
- Σύμφωνα με αυτό το άρθρο η εφαρμογή και λογικά και η πλήρης λειτουργία θα έρθει τον Μάϊο, ασχέτως αν στο Δελτίο Τύπου έλεγε για Απρίλιο...
- Εντάξει μην υπερβάλλουμε. Δεν είναι μόνο 25 οι γραμμές που προβάλλονται σε οθόνες. Επίσης, αρκετές οθόνες δεν λειτουργούν καθώς, αν δεν κάνω λάθος, δεν έχουν ηλεκτροδοτηθεί από την ΔΕΔΔΗΕ.
- Στις περιπτώσεις των κενών-σχολασμένων πρέπει ο οδηγός να βάζει το "ΧΩΡΙΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ" για να μην το δείχνει κανονικά. Για τα τρόλεϊ που κατευθύνονται προς τα Α/Σ πρέπει να περαστούν οι αντίστοιχες διαδρομές, όπως και για κάτι 115 προς Ακαδημία, Α1/Α2 από/προς Βάρη, Α7 από/πρός 2α Κρυονερίου κτλ. Επίσης, για να λέμε και τα θετικά έχω δει ότι έχουν περαστεί εναλλακτικές διαδρομές για περιπτώσεις λαϊκών, όπως στο Α3!
- Τη δεδομένη στιγμή με οχήματα να κυκλοφορούν χωρίς τηλεματική ή αυτή να μην λειτουργεί ορθώς δεν αναγράφονται οι αναχωρήσεις. Άμα λείπει κάποιο όχημα ή καθυστερήσει θα δημιουργόταν απίσετυτη παραπληροφόρηση.
- Για τις οθόνες επιβατών η γραμμή και η κατεύθυνση ίσως δεν χρειαζόταν καν να αναφέρονται. Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που θα μπει σε όχημα που δεν γνωρίζει που πηγαίνει.
- Εντάξει, το νούμερο ήταν τυχαίο, πες 60 αν θες! Από τις 300 γραμμές του δικτύου, δεν το λες και πληροφόρηση.. Όσο για τις οθόνες που λειτουργούν, είναι παντού ευθύνη μόνο του ΔΕΔΔΗΕ? Γιατί σήμερα η ΑΦ447 πχ ερχόταν Καλό Πασχα, ενώ την είχαμε για σβηστη. Ομοίως, η "Κεφαλληνίας" ακόμη δεν λειτουργεί εν αντιθέσει με όλη την Πατησιων..
- Το "Πρέπει να περαστούν..." δεν μου λέει κάτι. Επιβεβαιώνει τα λεγόμενα μου βασικά! Το θέμα είναι ποτέ?! (εντελώς τυχαίο παράδειγμα προ ολίγων ωρών, 2300 στην Πλατεία Κολιάτσου άφιξη 11 και ήρθε το 8046 με "ΟΤΕ" και ένας επιβάτης πήγε να ρωτήσει αν είναι το 11, έχοντας πληροφορηθει για την άφιξη του από την Τηλεματική)
Τα θετικά τα είπαμε στην αρχή. Ομοίως, δεν έχω δει την καθημερινή εκτροπή του 500 ρυθμισμενη και με την απεργία του Μετρό που γινόταν χαμός περίμενα πιο συγκεκριμένο μήνυμα από το "Τροποποίηση Δρομολογίου" στο Α13.
- Να μην ξεκινάγε τότε, πολύ απλό!! Αλλά αυτό που λες συμβαίνει ήδη στις στάσεις, με αφίξεις έως και 72' στο 703! Άρα τι το ξεχωριστό έχουν οι αναχωρήσεις των ΑΦ/ΤΕ, από την υπόλοιπη υπάρχουσα παραπληροφόρηση?!
Η λύση είναι, όπως και στον ΟΑΣΘ (πχ ΑΣ ΙΚΕΑ) στον πίνακα αναχωρήσεων - οθόνη τηλεματικής, αναγράφονται οι προγραμματισμενες αναχωρήσεις με το μήνυμα "Τα δρομολόγια ενδέχεται να τροποποιηθουν", όπως και διαπίστωσα πως έγινε κιόλας..
- Are you sure?! Εγώ πάλι είμαι σίγουρος πως το 1/3 δεν έχει ιδέα σε ποιο λεωφορείο είναι.. Αλλά θεωρώ πως είναι πιο σημαντικές πληροφορίες αυτές από έναν χάρτη που δεν εξυπηρετεί σε τίποτα, ειδικά με το ζουμ.
Τα καλά σχόλια τα είπαμε, χάρηκαμε και περιμένουμε ακόμη το θαύμα, όπως το 2001.. Μετά από τέτοια αδιαφορία, αλίμονο αν τους έλεγα και μπράβο! Είναι πράγματα γελοία, κάποιοι ακόμη και από εμάς θα μπορούσαμε να φτιάξουμε τις στάσεις όλων των γραμμών σε ένα 8ώρο και όλοι αυτοί στον ΟΑΣΑ δεν έχουν ενδιαφερθεί (αν ξέρουν) να το κάνουν πάνω από έναν μήνα τώρα. Το τελευταίο που μπορώ να διαβάσω είναι υπεράσπιση του ΟΑΣΑ λοιπόν...
Μετά από κάποια χρόνια..
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''
Και όπως λέει και η Ελένη, για όσους δεν με ξέρετε : ''Την άποψή μου, στα ίσια εγώ την λέω.. ''