30-04-2016, 12:40 AM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 30-04-2016, 12:41 AM από mercedes elbo.)
(29-04-2016, 08:58 PM)MrVanHool Έγραψε: Ο ΟΑΣΑ αποδεικνύει για άλλη μια φορά, την ανικανοτητα του σε όλους τους τομείς, με την εφαρμογή της Τηλεματικής!
Κι ενώ δειλα-δειλα έκλεισαν τα πρώτα σταθμαρχεία (ΑΦΒ9, 622-815 Ακαδημίας κτλ) και μπήκαν οι σταθμάρχες στο Κέντρο Ελέγχου Τηλεματικής, η εφαρμογή της δείχνει παντελή έλλειψη ενδιαφέροντος από όλες τις πλευρές..
Από την ενημέρωση του επιβάτη:
- Η εφαρμογή της Τηλεματικής ακόμη αγνοείται..
- Οι στάσεις που διαθέτουν οθόνες τηλεματικής (αλήθεια, έγιναν 1000?!) δεν αναγράφουν διελεύσεις για όλες τις γραμμές, παρά για συνολικά 25 με το ζόρι και αυτές με όχι όλα τα οχήματα να αναγνωριζονται (πράγμα για το οποίο δεν έχει σημασία αν έχει ενεργοποιημενη την τηλεματική ο οδηγός, επειδή το έχω διαβάσει..)
- Αναγράφονται διελεύσεις είτε κενών οχημάτων (Καισαριανή σε 3' και περνάει "Εκτός Υπηρεσίας", είτε Τοπικών (σχολασμένα τρόλεϊ να γράφει 5 για Λαμπρινή, ενώ πάει ΑΜ Κ.Μ., η να Έρχεται "Ζάππειο" να γράφει 11 σε 1') είτε σχολασμένων (άπειρα παραδείγματα με αποκορύφωμα καθημερινά από τις 0145 έως τουλάχιστον τις 0220 άφιξη σε όλες τις οθόνες για την γραμμή 6 από ΑΜ Κ.Μ. προς Αθήνα) και φυσικά δεν αναγράφουν ώρα διέλευσης αν δεν ξεκινήσει από ΑΦ/ΤΕ!
- Στις στάσεις με οθόνες τηλεματικής επίσης, έχουν εντοπιστεί λάθη (στην "Πλ.Αμερικης" ενώ η οθόνη είναι στης ΕΘΕΛ την στάση, αναγράφει διελεύσεις μόνο των τρόλεϊ, στον "ΟΤΕ Πεδιου Αρεως" που λειτουργεί από σήμερα μόνο για την 14 και όχι της ΕΘΕΛ που είναι κιόλας, σε όλες τις Αφετηρίες που δεν αναγράφει ούτε καν εκτιμώμενη αναχώρηση)
- Στις οθόνες τηλεματικής εντός των οχημάτων (όσες από αυτές λειτουργούν) δεν έχουν διορθωθεί ακόμη πολλές γραμμές, είτε γκρουπ, είτε αποντες (Α/Β10, 18-19, ακόμη και το Ε90)
- Το κύριο μήνυμα αυτής της οθόνης που είναι η αναγραφή της επόμενης στάσης καταλαμβάνει πολύ μικρό χώρο σε σχέση με άλλα λιγότερο σημαντικά για τον επιβάτη (δεν συζητάω καν για το ποια γραμμή είναι και την κατεύθυνση που και μπροστά της ακριβώς να είσαι, χρειάζεσαι μεγεθυντικό φακό), η μετάβαση στην επόμενη στάση καθυστερεί αρκετά..
- Σε πάρα πολλές γραμμές δεν εμφανίζεται η αλληλουχια των στάσεων, η σε άλλες κι αν εμφανίζεται δεν είναι περασμένες στην ηχητική αναγγελια (σήμερα στην Λαμπρινή, "Επόμενη Στάση - Next Stop..." κενό, ενώ η σειρά των στάσεων μεταβαλλόταν κανονικά)
- Το σύστημα κολλάει πάρα πολλές φορές με αποτέλεσμα να εμφανίζει στην οθόνη αμετάβλητα μια επόμενη στάση που ήταν η δεύτερη από το Τέρμα, χάνεται το σήμα ξαφνικά, η σαν σήμερα που ήρθε κενό Γ9 και φόρτωσε από ΣΚΑ και κάτω, μέχρι και την Χαλκ/λη δεν βρήκε την επόμενη στάση..
Η αλήθεια είναι ότι το έργο δεν έχει παραδοθεί ακόμα και ουσιαστικά βρίσκεται σε μια φάση δοκιμαστικής λειτουργίας. Ευελπιστώ ότι όταν παραδοθεί πλήρως θα εκλείψουν τα περισσότερα προβλήματα. Άλλωστε και την κατασκευή και την συντήρηση για τα πρώτα δέκα χρόνια την έχει ιδιώτης και αν δεν κάνει την δουλειά του απλά δεν θα πληρωθεί.
Τώρα, στα του επιβάτη:
- Σύμφωνα με αυτό το άρθρο η εφαρμογή και λογικά και η πλήρης λειτουργία θα έρθει τον Μάϊο, ασχέτως αν στο Δελτίο Τύπου έλεγε για Απρίλιο...
- Εντάξει μην υπερβάλλουμε. Δεν είναι μόνο 25 οι γραμμές που προβάλλονται σε οθόνες. Επίσης, αρκετές οθόνες δεν λειτουργούν καθώς, αν δεν κάνω λάθος, δεν έχουν ηλεκτροδοτηθεί από την ΔΕΔΔΗΕ.
- Στις περιπτώσεις των κενών-σχολασμένων πρέπει ο οδηγός να βάζει το "ΧΩΡΙΣ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ" για να μην το δείχνει κανονικά. Για τα τρόλεϊ που κατευθύνονται προς τα Α/Σ πρέπει να περαστούν οι αντίστοιχες διαδρομές, όπως και για κάτι 115 προς Ακαδημία, Α1/Α2 από/προς Βάρη, Α7 από/πρός 2α Κρυονερίου κτλ. Επίσης, για να λέμε και τα θετικά έχω δει ότι έχουν περαστεί εναλλακτικές διαδρομές για περιπτώσεις λαϊκών, όπως στο Α3!
- Τη δεδομένη στιγμή με οχήματα να κυκλοφορούν χωρίς τηλεματική ή αυτή να μην λειτουργεί ορθώς δεν αναγράφονται οι αναχωρήσεις. Άμα λείπει κάποιο όχημα ή καθυστερήσει θα δημιουργόταν απίσετυτη παραπληροφόρηση.
- Για τις οθόνες επιβατών η γραμμή και η κατεύθυνση ίσως δεν χρειαζόταν καν να αναφέρονται. Δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που θα μπει σε όχημα που δεν γνωρίζει που πηγαίνει.