12-04-2016, 01:13 AM
(11-04-2016, 11:48 PM)MrVanHool Έγραψε: Η δε Παλια Γκαζιερα 7030 του Α5 που διαθετει καμερες καταγραφης επιβατικης κινησης, με ενεργες τις οθονες μεσα και ηχητικη αναγγελια που δεν ακουγοταν καθολου, ενω στην 7050 ηταν σβηστη..
Πιθανότατα ο οδηγός είχε χαμηλά την ένταση του ήχου στο #7030. Όοσο για οθόνες υπάρχουν οχήματα που λειτουργεί μόνο του οδηγού ή μόνο των επιβατών. Μάλιστα, σε νταλίκες παρουσιάζονται περιπτώσεις όπου λειτουργεί η μία από τις δύο οθόνες επιβατών.
Επίσης, μεγάλο πρόβλημα έχουν τα φωτοκύτταρα καταμέτρησης επιβατών όπου δεν έχω πετύχει να λειτουργούν σωστά ούτε σε ένα όχημα...
(11-04-2016, 11:48 PM)MrVanHool Έγραψε: Οσο για την ερωτηση, αμφιβαλλω πως με την στοχοποιηση σαν ...εκφραστη του κρατικου μηχανισμου (η οπως αλλιως το σκεφτονται..) οι οθονες του ΟΑΣΑ θα ειναι ασφαλισμενες απο τον αναδοχο. Αυτο που γνωριζω ειναι πως απο την στιγμη παραδοσης, η ευθυνη και τα εξοδα συντηρησης ειναι του ΟΑΣΑ!
Ο ανάδοχος έχει και την συντήρηση του συστήματος για τα 10 πρώτα χρόνια μετά την παράδοση του έργου.