Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
(21-03-2016, 11:58 PM)mercedes elbo Έγραψε: https://diavgeia.gov.gr/doc/7Μ2Α46ΨΧΕ3-2ΧΜ?inline=true

Στην παραπάνω απόφαση αναφέρεται ότι μειώνεται ο τελικός αριθμός αριθμός των τηλεματικών οχημάτων κατά 144 οχήματα (130 λεωφορεία και 14 τρόλεϊ) και ο εξοπλισμός για τα παραπάνω οχήματα θα αποθηκευετεί! Οπότε, μάλλον ότι τηλεματική μπήκε σε οχήματα ...μπήκε και θα αναγκαστεί η Ο.ΣΥ. να αποσύρει λειτουργικά οχήματα ενώ παράλληλα ο εξοπλισμός τηλεματικής για 144 οχήματα θα σκουριάζει...

Αξίζει να σημειωθεί ότι η παραπάνω απόφαση παρότι πάρθηκε στις 15/3 αναρτήθηκε στη Διαύγεια μετά από έξι ημέρες, σήμερα 21/3.

Επίσης, για το θέμα της στάσης της Πλ. 25ης Μαρτίου (Κ.Σ. 210072) που είχε αρχικά τοποθετηθεί στην Κεντρική Πλατεία της Ηλιούπολης πλέον έχει τοποθετηθεί η σωστή οθόνη και η στάση αυτή τοποθετήθηκε τελικά στην στάση "ΕΒΓΑ" του 164 στην κατεύθυνση προς Άγιο Δημήτριο και προς το παρόν δείχνει τους χρόνους διέλευσης του 140 προς Γλυφάδα! Το θέμα με την συγκεκριμένη στάση είναι ακόμα πιο περίπλοκο καθώς ενώ στην πραγματικότητα αυτή η στάση έχει καταργηθεί από το 2011 ο ΟΑΣΑ έχει τα 140 και 201 στην κατεύθυνση προς Αργυρούπολη να πραγματοποιούν στάση εκεί. Μάλιστα το 140 κατά τον ΟΑΣΑ δεν έχει στάση στην Πλ. 25ης Μαρτίου με Κ.Σ. 210065 που κάνει το 164 προς Αργυρούπολη και στην πραγματικότητα και το 140.


Και δεν είναι μόνο το 220 που έχει πρόβλημα με τις στάσεις. Στο 237 βλέπω στην κατεύθυνση προς Άνω Ηλιούπολη λείπουν 2 στάσεις ("ΘΡΑΚΗΣ" και "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ") και είναι πρώτα η στάση "ΝΗΣΑΚΙ" και μετά η "ΛΟΤΣΟΥ" ενώ στην πραγματικότητα είναι αντίστροφα και μετά ενώ στην κατεύθυνση προς Δάφνη η στάση "ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ" αναφέρεται ως "ΣΧΟΛΕΙΑ".

Επιπλέον, στο site λείπουν γραμμές π.χ. Τοπικά Γλυφάδας, 164 ενώ υπάρχουν κατηργημένες π.χ. 070, άλλες γραμμές έχουν λάθος διαδρομή π.χ. 709 που έχει τη διαδρομή του 724 και πολλές γραμμές είτε δεν εμφανίζουν καθόλου δρομολόγια από ΑΦ/ΤΕ είτε εμφανίζουν ελάχιστα σε σχέση με αυτά του προγράμματος.

Συμπερασματικά, το αποτέλεσμα της πρώτη μέρας λειτουργίας της Τηλεματικής είναι επιεικώς τραγικό.
Άρα σιγα-σιγα ότι δεν εχει τηλεματική θα αποσύρεται; Μάλλον βλέπω στο Ελληνικό να πηγαίνουν irisbus απο Πειραια γιατί όταν αποφασίζουν να βγάλουν μονο οχηματα μα τηλεματικη θα είναι ουσιαστικα -15 αμαξια και θα έχει θέμα με τα 12μετρα.
Τωρα η πρωτη μερα ειναι απλα απαραδεκτη. Δεν μπορεις να διαφημίζεις κατι που θα εξυπηρετήσει πολύ το κοινό και να περιμένεις νεο κοσμο ενώ 1η μέρα έχει κλειστες όλες τις στάσεις...
Επίσης το site πέρα απο τα προβλήματα που αναφέρθηκαν δεν μετρά καλά τον χρόνο. Δεν μπορει να λεέι διέλευση σε 7' και μετά από 1' να λεει σε 3'. Όπως επισης πρεπει αμεσα να φτιαχτει αυτο που λεει ο Citaro παιρνώντας και τα δρομολόγια στο συστημα.
Και εκτος όλων αυτων τα αμ/σια εστειλαν κ αμαξια χωρις τηλεματικη ( ακομα και στο 608 αναφερθηκε απο οδηγο), οδηγοί δεν ανοίγουν τις οθόνες ή οι οθονες δεν κειτουργουν...
Μετά απο κανα μηνα και βαλε μας βλεπω να γίνεται κατι..
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ. - από georgio - 22-03-2016, 05:49 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Σύστημα τηλεματικής στα ΚΤΕΛ panos1b 25 7.426 11-04-2024, 08:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: kostas720

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 5 Επισκέπτης (ες)