(21-03-2016, 11:11 AM)marios.ilioupoli Έγραψε: Πάντως, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, οι μόνοι που φέρουν ευθύνη για την ομαλή λειτουργία του συστήματος, είναι ο ανάδοχος του έργου και οι οδηγοί, που πρέπει να έχουν σε λειτουργία το GPS. Ο ΟΑΣΑ έχει δώσει απλώς άτυπη παράταση στον ανάδοχο μέχρι τον Απρίλη, για να του παραδώσει το έργο.
Να δώ τον Μητσάρα το μάγκα του Βοτανικού με το ξεκούμπωτο πουκάμισο και το μπεγλέρι να χειρίζεται ... την οθόνη τηλεματικής
Πλάκα μου κάνετε;; Περιμένετε από την πλειοψηφία των οδηγών να ασχοληθεί σοβαρά με το τί γράφει το control panel πάνω από το θάλαμο οδήγησης;; Ό,τι στοίχημα θέλετε ότι ειδικά σε γραμμές/συγκροτήματα ΚΑΝΕΝΑΣ δεν θα ασχοληθεί να το ρυθμίσει.
Και εδώ που τα λέμε, αυτό είναι δουλειά του κέντρου τηλεδιοίκησης, να έχει το λεωφορείο σωστό προγραμματισμό.
Πώς θα γίνει όμως κάτι τέτοιο, όταν το κέντρο δεν ξέρει το δρομολόγιο του οχήματος, επειδή ο σταθμάρχης τροποποίησε χειρόγραφα το πρόγραμμα και έστειλε το όχημα στο 221, ενώ ήταν να κάνει 220 λόγω απουσίας βάρδιας ;;;