Υποτίθεται ότι από σήμερα θα έμπαινε σε λειτουργία η τηλεματική. Για να δούμε τί είδε ο καθένας μας :
08:30 το πρωϊ:
Διαδρομή Άνω Ιλισίων : Καμία ένδειξη σε καμία οθόνη. Επίσης τα λεωφορεία της γραμμής 220/1 έχουν λάθος ενδείξεις στις οθόνες, καθώς δείχνουν μόνο τη διαδρομή του 221 και, ως εκ τούτου, δεν αναφέρουν σωστά τις στάσεις.
Στάση ΚΑΦΕΝΕΙΟ στην Παπαδιαμαντοπούλου/Ιλίσια : Ένδειξη για 608 και 140.
Στάσεις ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ και ΡΗΓΙΛΛΗΣ προς κέντρο : Ενδείξεις για 224, 608 και Α5. Στη Ρηγίλλης είχε και το 732. Άφαντη η ένδειξη για το 3.
Στάση ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ προς Χίλτον : Σβηστή οθόνη
Στάση ΝΟΜΙΚΗ επί της Σόλωνος : Ένδειξη για 224 και Α5.
Έχει ποοολλλήηηη δουλειά ακόμη....
Στις αφετηρίες και στις πρώτες στάσεις της διαδρομής, οι οθόνες κανονικά θα πρέπει να δείχνουν ΣΤΑΤΙΚΑ την επόμενη αναχώρηση και μόλις ξεκινήσει το λεωφορείο, να αλλάζει η ένδειξη σε πραγματικό χρόνο.
Δηλαδή , ό,τι ακριβώς γίνεται στο τράμ (που του πήρε καιρό, αλλά έχει πολύ καλή τηλεματική). Αν σταθείτε στο Σύνταγμα, θα δείτε ότι η οθόνη αναφέρει σε πόσα λεπτά είναι η επόμενη αναχώρηση, κι ας μήν έχει έρθει το τράμ.
Αν δεν καταφέρουν να προγραμματίσουν την τηλεματική της ΟΣΥ κατ' αυτόν τον τρόπο, καλύτερα να την ξηλώσουν. Διότι έτσι, στα πρώτα 6 - 7 λεπτά της διαδρομής, οι οθόνες είναι απλά άχρηστες, αφού δεν θα δείχνουν την επόμενη αναχώρηση παρά μόνο όταν ξεκινήσει το λεωφορείο, ενώ σκοπός είναι να ξέρουμε ΠΟΤΕ θα ξεκινήσει το λεωφορείο.
Ειδικά σε περιοχές σαν του Ζωγράφου, τα 'Ανω Ιλίσια και την Καισαριανή όλη η επιβίβαση γίνεται στις πρώτες πέντε - έξι στάσεις.
08:30 το πρωϊ:
Διαδρομή Άνω Ιλισίων : Καμία ένδειξη σε καμία οθόνη. Επίσης τα λεωφορεία της γραμμής 220/1 έχουν λάθος ενδείξεις στις οθόνες, καθώς δείχνουν μόνο τη διαδρομή του 221 και, ως εκ τούτου, δεν αναφέρουν σωστά τις στάσεις.
Στάση ΚΑΦΕΝΕΙΟ στην Παπαδιαμαντοπούλου/Ιλίσια : Ένδειξη για 608 και 140.
Στάσεις ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ και ΡΗΓΙΛΛΗΣ προς κέντρο : Ενδείξεις για 224, 608 και Α5. Στη Ρηγίλλης είχε και το 732. Άφαντη η ένδειξη για το 3.
Στάση ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ προς Χίλτον : Σβηστή οθόνη
Στάση ΝΟΜΙΚΗ επί της Σόλωνος : Ένδειξη για 224 και Α5.
Έχει ποοολλλήηηη δουλειά ακόμη....
(21-03-2016, 03:55 AM)georgio Έγραψε: 1)Στις αφετηριες τι τις θελουμε τις στασεις τηλεματικης; Και αν τις θελουμε γιατι εχουν μπει σε επιλεγμενες; (πχ ΤΕ 217/229, ΑΦ Χ95 κλπ)
2) Στην Ακαδημιας όλες οι γραμμες θα βολευτουν με την σταση που υπαρχει στη σταση των 224/203-4/220-1/732;;
Στις αφετηρίες και στις πρώτες στάσεις της διαδρομής, οι οθόνες κανονικά θα πρέπει να δείχνουν ΣΤΑΤΙΚΑ την επόμενη αναχώρηση και μόλις ξεκινήσει το λεωφορείο, να αλλάζει η ένδειξη σε πραγματικό χρόνο.
Δηλαδή , ό,τι ακριβώς γίνεται στο τράμ (που του πήρε καιρό, αλλά έχει πολύ καλή τηλεματική). Αν σταθείτε στο Σύνταγμα, θα δείτε ότι η οθόνη αναφέρει σε πόσα λεπτά είναι η επόμενη αναχώρηση, κι ας μήν έχει έρθει το τράμ.
Αν δεν καταφέρουν να προγραμματίσουν την τηλεματική της ΟΣΥ κατ' αυτόν τον τρόπο, καλύτερα να την ξηλώσουν. Διότι έτσι, στα πρώτα 6 - 7 λεπτά της διαδρομής, οι οθόνες είναι απλά άχρηστες, αφού δεν θα δείχνουν την επόμενη αναχώρηση παρά μόνο όταν ξεκινήσει το λεωφορείο, ενώ σκοπός είναι να ξέρουμε ΠΟΤΕ θα ξεκινήσει το λεωφορείο.
Ειδικά σε περιοχές σαν του Ζωγράφου, τα 'Ανω Ιλίσια και την Καισαριανή όλη η επιβίβαση γίνεται στις πρώτες πέντε - έξι στάσεις.