15-03-2016, 10:16 PM
(15-03-2016, 10:07 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Θα δεχόμουν το ενδεχόμενο της "συνένωσης" στάσεων με αυτόν τον τρόπο, αν δεν υπήρχε το καραγκιοζιλίκι στα "Ιλίσια", στην κάθοδο της Βασ. Σοφίας, που πήγαν και έστησαν 2 οθόνες για τις 2 διαφορετικές στάσεις (μία των λεωφορείων και μία των τρόλεϊ) που τοποθέτησαν, όπως και στην άνοδο της Βασ. Σοφίας, που δεν κοίταξαν να συνενώσουν τις 3 διαφορετικές στάσεις σε "Σύνταγμα"/"Κήπο" (μία για γραμμές Κηφισίας, μία για γραμμές Βύρωνα/Καισαριανής και μία για γραμμές Ιλισίων/Γουδή/Ζωγράφου), αλλά πήγαν και εγκατέστησαν χωριστές οθόνες (εκτός της στάσης του τρόλεϊ που πλέον εξυπηρετεί και Ε14/Χ14).Πάντως σήμερα στο 237 ολα τα αμαξια πλην του Ν1 #107 ειχαν ενεργοποιημένο το GPS. Στη GN #564 δεν λειτουργεί η μπροστινή οθόνη ενω στη GN #408 εδειχνε απλά ολες τις στάσεις χωρίς να προβάλλεται η επόμενη και ο καιρος κλπ.
Πάντως ειδικά σε σταθμούς μετεπιβίβασης και κεντρικά σημεία όπου μπορεί να χρειάζεται η ύπαρξη χωριστών στύλων στάσεων, θα έπρεπε να υπήρχε εξαρχής πρόβλεψη για διαφορετικό τύπο οθονών, σαν αυτή που υπάρχει στις αφετηρίες των εξπρές στο Επίπεδο Αφίξεων του "Ελ. Βενιζέλος", με τη διαφορά ότι θα πρόβαλαν πραγματικά δεδομένα και όχι απλά προγραμματισμένες αναχωρήσεις.
Και φυσικά όλοι το "εφάρμοσαν"...