Αξιολόγηση Θέματος:
  • 2 Ψήφοι - 3 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ.
(20-02-2016, 01:23 AM)mercedes elbo Έγραψε: Βάσεις τηλεματικής παρατήρησα πλέον και στις στάσεις "Πλατείας Παλαιών Πατρών Γερμανού" και "ΤΕΡΜΑ" (πρώην ΤΕ218) πέραν των υπόλοιπων που έχουν αναφερθεί στην Ηλιούπολη.

Επίσης, σε πολλά οχήματα πλέον έχει ενεργοποιηθεί η τηλεματική και προβάλλουν κανονικά τη διαδρομή με τις στάσεις και από δίπλα καιρό και ειδήσεις!

Αυτό που μου έκανε όμως εντύπωση είναι η ακρίβεια των φωτοκυττάρων καταμέτρησης επιβατών. Για παράδειγμα το παρατηρούσα προχθές στο Ν1 #125 και έγραφε ότι είχε πληρότητα 42 επιβατών ενώ ήμασταν περίπου 15 ή πριν κάποιες μέρες σε Solaris του Β5 που είχε τετραψήφιο αριθμό επιβατών! Μάλιστα, δεδομένου ότι τα φωτοκύτταρα επιβατών που έχουν εκγατασταθεί τελευταία στα οχήματα είναι τα ίδια που είχαν τα πρώτα οχήματα καταμετρητές (Ν1 #226, Citelis #9111, Solaris 18 #910, Irisbus Diesel #934 κλπ.) με κάνει να αμφιβάλλω σε μεγάλο βαθμό για την πιστότητα των μετρήσεων επιβατικής κίνησης που γινόταν τα προηγούμενα χρόνια...


Είναι σίγουρη η ημερομηνία της 21ης Μαρτίου; Μου κάνει εντύπωση πως σε ένα μήνα από τώρα θα έχουν έτοιμα όλα τα οχήματα και τις στάσεις για πλήρη λειτουργία όταν π.χ. το νοτιότερο σημείο που έχουμε δει υποδομές τηλεματικής είναι η Ηλιούπολη και μόνο βάσεις. Βέβαια δεν θεωρώ απιθανό να τελειώσουν το μήνα που απομένει την εγκατάσταση στα οχήματα, ώστε να μπορεί να λειτουργήσει συνολικά, και σταδιακά να ολοκληρωθούν και οι τηλεματικές στάσεις.

Όσο για τις GN στο Ελληνικό τον προηγούμενο μήνα είχαμε δρομολόγηση 1-2 Ν1 στο Α3, πιθανότατα λόγω εγκατάστασης τηλεματικής στις GN.

Επίσης, για τα Ν1 που δεν έχουν τηλεματική δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πάνε για απόσυρση. Ειδικά το #226 που ανέφερες έχει ήδη φωτοκύτταρα καταμέτρησης επιβατών οπότε θεωρώ ότι θα εγκατασταθούν σίγουρα στο συγκεκριμένο υποδομές τηλεματικής. Εκεί που δεν ξέρω τι γίνεται είναι στον Άγιο Δημήτριο όπου η πρώτη αναφορά για τηλεματική ήταν στις 22 Ιανουαρίου και σύμφωνα με τον aliace έμπαινε σε 4 οχήματα την ημέρα. Αν υποθέσουμε ότι δουλεύουν Δευτέρα έως Σάββατο θα έπρεπε να είχε εγκατασταθεί μέχρι σήμερα σε 100 οχήματα (25 μέρες x 4 οχήματα) ενώ το Μπραχάμι έχει 84 Ν1 και υπάρχουν ακόμα οχήματα χωρίς τηλεματική π.χ. #325, #328 κ.α.
Την ημερομηνια την ανεφερε οδηγος σε γνωστο group οδηγων στο fb.
Τώρα για την καταμέτρηση να υποθέσω οτι είδες τον αριθμό απο την μπροστινή οθονούλα του οδηγου;
Μήπως το συστημα καταγραφης το τωρινό διαφέρει από αυτο στα στανταρ οχήματα καταγραφης; Γιατι αν θυμαστε πολλες φορες είχαν προσπαθησει να βαλουν σε 2 και GN και δεν ηταν συμβατο.
Επίσης ελπίζω μετα τη Δοκιμαστική Λειτουργία να φτιαχτει κάπως η τηλεματικη γιατί πολλες φορες πεφτει πολυ έξω...
Για παράδειγμα πριν κατι βδομαδες παρατηρούσα την τηλεματικη σε μια σταση στη Σολωνος απο μια καφετερεια για το 224 και ή ερχοταν ακόμα και 6-7' νωρίτερα απο την αναγραφώμενη ένδειξη ή αργότερα ( πχ να λεει σε 20' και να ερχεται σε 14-15' ή να λεει 17' και να ερχεται σε 22'). Επίσης όταν ειναι στη στάση το όχημα βγαζει κατευθειαν το επόμενο
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Σύστημα τηλεματικής στις Ο.ΣΥ. - από georgio - 20-02-2016, 02:23 AM

Πιθανά Σχετικά Θέματα...
Θέμα: Συντάκτης Απαντήσεις: Προβολές: Τελευταία Δημοσίευση
  Σύστημα τηλεματικής στα ΚΤΕΛ panos1b 35 14.756 16-10-2024, 12:48 PM
Τελευταία Δημοσίευση: Man Lion's city

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 Επισκέπτης (ες)