09-12-2015, 09:26 PM
Κατάλαβα...Μετά το 95-2000 έχω εικόνα - ως θαυμαστής από τα 9 μου - αλλά πέρα απ΄τις πρόσφατες προσπάθειες που γίνονται για προφανείς λόγους εξοικονόμησης χρημάτων και αποσυμφόρησης του κέντρου και τις αλλαγές του' 30, που έγιναν λόγω κορεσμού, οι αλλαγές που έγιναν επί δικτατορίας τείνω να πιστεύω ότι περισσότερο στόχευαν (έμμεσα) στην ενθάρρυνση της χρήσης και κτήσης ΙΧ, αυξάνοντας τη δυσκολία προσέγγισης του λεωφορείου απ΄το κοινό παρά σε οτιδήποτε άλλο. Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα πολεοδομικά/οικονομικά/συγκοινωνιακά στοιχεία της Αθήνας εκείνη την περίοδο αλλά η διάδοση του ΙΧ από τη δεκαεία ο 60 και μετά (1962: 20 ΙΧ/κάτοικο, 1973: 97 ΙΧ/κάτοικο, 1983: 172 ΙΧ/κάτοικο) σε συνδασμό με το - ηλίου φαεινότερο - ότι αυτή υποστηρίχθηκε από τη πολιτική σκηνή στο σύνολό της νομίζω συνηγορούν αρκετά σ΄αυτό το συμπέρασμα.
Προκαθορισμένες ανταποκρίσεις μεταξύ ΜΣΤ και τροφοδοτικών γραμμών τώρα!