Αξιολόγηση Θέματος:
  • 1 Ψήφοι - 5 Μέσος Όρος
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Iστορική εξέλιξη γραμμών τρόλεϊ Αττικής
#88
(08-09-2015, 08:16 PM)pvuccino Έγραψε: Αυτό το γνωρίζω κι εγώ, ότι υπήρξαν αρχικά δύο γραμμές 7, μία δεξιόστροφη και μία αριστερόστροφη, απλά έχει περάσει αρκετός καιρός από τότε που τα έγραψα αυτά και δεν έχω μπει ακόμα στη διαδικασία να το διορθώσω. Επειδή συνεχώς ανακαλύπτω καινούρια πράγματα για την ιστορία των γραμμών, κανονικά θα έπρεπε τώρα να ξαναγράψω όοοολες τις γραμμές από την αρχή, με τις διορθώσεις και τις παραπάνω πληροφορίες που γνωρίζω, αλλά το έργο μου φαντάζει ΤΙΤΑΝΙΟ!!! Big Grin Όσο για την εναέριο της Βασ.Κωνσταντίνου, αυτό που ξέρω είναι ότι αρχικά είχαν σχεδιαστεί οι γραμμές να περνάνε από το Στάδιο, αλλά αυτό τελικά δεν υλοποιήθηκε. Ε το συνδύασα αυτό με την εναέριο που υπήρχε πριν το 10 επί της Βασ.Κωνσταντίνου κι έβγαλα το συμπέρασμα ότι ξέμεινε από τότε! Μπορεί και να μπήκε πολύ αργότερα ως υπηρεσιακή ή κάτι ανάλογο, δεν το γνωρίζω! Παρ 'όλο όμως που οι πληροφορίες μου έλεγαν πως - ακόμα κι αν σχεδιαζόταν κάτι τέτοιο - οι γραμμές δε διήλθαν ποτέ από το Στάδιο, έχω στα χέρια μου μια πολύ καθαρή φωτογραφία με το 7 να ανεβαίνει τη Σταδίου!!! Κι επειδή μου φαινόταν πολύ χλωμό να ανέβαινε το 7 από Σταδίου τη Βασ.Γεωργίου κι από εκεί τη Βασ.Σοφίας, (άλλωστε δε γνωρίζω να υπήρχε ποτέ εναέριος στη Βασ.Γεωργίου) φαντάστηκα ότι όντως για ένα μικρό χρονικό διάστημα δρομολογήθηκαν από Βασ.Κωνσταντίνου.


Αυτό είναι εξαιρετική πληροφορία, δεν είχα ιδέα! Εννοείς όταν κυκλοφόρησε το 4 με δικό του αριθμό ως "Κυψέλη-Αγ.Αρτέμιος" ή πιο πριν που κυκλοφορούσε ως τοπικό του 2 και διαδρομή "Κυψέλη-Πλ.Πλαστήρα;" (και μετά "Κυψέλη-Προφ.Ηλίας")


Είσαι σίγουρος;; Εγώ αυτό που γνωρίζω είναι ότι δημιουργήθηκε αρχικά ως 18: Αθήνα-Ν.Φιλαδέλφεια με αφετηρία μαζί με το 6 και μετά επεκτάθηκε στο Κουκάκι. Αν ήταν λοιπόν αρχικά "Αθήνα-Ν.Φιλαδέλφεια" και διερχόταν κι αυτό από Αχαρνών, ποιος ο λόγος για ξεχωριστή αρίθμηση; Δε θα ήταν απλούστερο να πάρει κι αυτό τον αριθμό 6; Άλλωστε και το αρχικό τέρμα του 6 στην Αγ.Τριάδα ήταν. Επίσης έχω την εντύπωση ότι είχα δει ξεχασμένες πινακίδες με το 18 στη Χαλκίδος, αλλά χωρίς να 'μαι και 100% σίγουρος! Εκτός κι αν κάνω λάθος και δημιουργήθηκε κατευθείαν ως "Κουκάκι-Ν.Φιλαδέλφεια" οπότε θα είχε και νόημα μια διακεντρική σύνδεση του άξονα Καλλιθέας με τον άξονα Αχαρνών!

Το 18 έσκασε μύτη ως Νέα Φιλαδέλφεια-Κουκάκι (από Αχαρνών) από την πρώτη έως την τελευταία μέρα της σύντομης ζωής του. Ποτέ δεν υπήρξε 18 Αθήνα Νέα Φιλαδέλφεια μέσω Πατησίων.



[edit mod: διόρθωση διπλού post]
Απάντηση


Μηνύματα στο Θέμα
RE: Iστορική εξέλιξη γραμμών τρόλεϊ Αττικής - από manos66 - 26-09-2015, 01:16 PM

Μετάβαση στη συζήτηση:


Χρήστης (ες) διαβάζουν αυτό το θέμα: 20 Επισκέπτης (ες)