20-07-2015, 05:20 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-07-2015, 05:21 PM από mercedes elbo.)
(20-07-2015, 04:30 AM)MrVanHool Έγραψε: Δηλαδή να πηγαίνουν οι οδηγοί του Βοτανικού ή του Πειραιά, να κάνουν βάρδιες της Ράλλη με νταλίκες?! Και αυτό για να μην βγει Ν2 στο Β9 Κυριακή καλοκαιριού, που ούτε το κοντό δεν γεμίζει? Δεν χρειάζεται...
Άλλωστε, ξεχνάς ότι το μεν Β12 Χειμ έχει μεικτή δρομολόγηση με κοντά του ΑΜ ΛΙΟ, τα δε Α7-Β9 τότε που τα λεωφορεία γέμιζαν από κόσμο που τα εμπιστευόταν (πριν φτάσουν σε αυτήν την απαξίωση, από το 2009 και μετά) είχαν μεικτή δρομολόγηση με κοντά! Το ΑΒ7 τα Σ/Κ του καλοκαιριού το είχε μόνο το ΑΜ ΒΟΤ, το δε ΑΒ9 ήταν στο Γ' κύκλωμα (τότε με Ν2)..
Τώρα στην Κυριακή του Αυγούστου λοιπόν θα κάνουμε τις τράμπες, να μην βγει ένα Mercedes στο Α7 και αφήσει τον λαό απ'έξω?
Δεν είπα αυτό. Εγώ λέω να γίνει μια μόνιμη ανταλλαγή οδηγών ώστε η Ράλλη να έχει οδηγούς, έστω τους περισσότερους αν όχι όλους, με Ε' Κατηγορίας Δίπλωμα, δηλαδή να πάρουν οδηγούς από Πειραιά και Βοτανικό που έχουν Ε' Δίπλωμα αλλά τα αμαξοστάσια που ανήκουν έχουν μόνο midi και 12μετρα και ισάριθμοι οδηγοί της Ράλλη με Δ' Κατηγορίας Δίπλωμα να πάνε σε Βοτανικό και Πειραιά. Όχι μόνο για το καλοκαίρι αλλά για όλο το χρόνο. Ν2 σε Α7, Β9, Β12 μπαίνουν και Καθημερινές και Σάββατα και ειδικά στο Α7 υπάρχει θέμα χωρητικότητας.
Παλιότερα που έμπαιναν πολλά Ν2 σε Α/Β7 και Α/Β9 τα δρομολόγια ήταν περισσότερα αλλά και πάλι υπήρχαν θέματα. Όσο για τα περί εμπιστοσύνης των επιβάτων θεωρούταν τότε αξιόπιστο το Α/Β7 που τα μισά δρομολόγια ανεπίσημα έφταναν μέχρι Πλάτανο και οι χρονοαποστάσεις ειδικά στην κάθοδο γινόταν σαλάτα ή που τα περισσότερα οχήματα ήταν 12μετρα και άφηναν κόσμο έξω; Παρομοίως τα Α/Β9 που στην κατεύθυνση προς Αθήνα πάρα πολλές φορές πηγαίναν μαζί και αφήναν μεγάλα κενά ανάμεσα στα δρομολόγια.

