20-06-2015, 05:16 PM
(20-06-2015, 03:28 PM)mercedes elbo Έγραψε: Το 237 ο ΟΑΣΑ το έχει μόνο με 18μετρα άσχετα αν στο Ελληνικό το έχουν στάνταρ με 12μετρα... Ακόμα, και τώρα προτιμούν να βάλουν GN στο 164 παρά στο 237 παρόλο που το 164 έχει μικρότερη επιβατική κίνηση.Λοιπον ποια είναι η αλήθεια για το 237:
1) Οι οδηγοί το συχένονται λόγω πολλων δρομολογίων. Τώρα με το νεο πρόγραμμα και τα 40' διαλειμμα έχει μειωθεί ενα δρομολόγιο αλλά ποιος θα προτιμήσει 237 απο 608 ή Α3;
2) Τον Ιουνιο του 13, Κυριακή μια GN είχε κολλήσει γύρω στις 10 το βράδυ στην Σ. Βενιζέλου λίγο πιο κάτω απ το δημαρχειο και μάλιστα ειχε και γερανός. Είχα πει απο μέσα μου ότι αυτό θα ειναι και η χαριστική βολή για τις GN στο 237 πράγμα που έγινε. Από τότε σταμάτησαν να μπαίνουν τα ΣΚ (που πάντα είχε και έχει διαθέσιμες) και όποτε έμπαιναν ήταν λόγω έλλειψης 12μ.
Και απο μια πλευρα έχουν ένα δίκιο στα Γρ. Κίνησης γιατί πάντα καπου θα κολήσει το 237 (χαρ/κα τον Γεναρη ήταν το απόγευμα 40' κολλημενο στο Τερμα λόγω παρκαρισμένων τον Μαιο πάλι στη στροφή στο Τερμα 50' και κατα καιρους θα κολλήσει στην Πλατεια).
´Εχω στείλει και στον Δημο και στον ΟΑΣΑ εγγραφο με το που κολλαει και τι ενέργειες μπορουν να γινουν, μόνο ο Δήμος έχει απαντήσει χωρίς να έχει γίνει κάτι βέβαια.
Αν τοποθετηθουν κολλονάκια και πινακίδες σε στανταρ σημεια που κολλάει θα μπορουν να μπαίνουν ανετα τα 18μ και να μη είμαστε "με το φόβο" μην κολλήσει και οι GN θα μπουν κάπου που χρειάζονται περισσότερο απο το Α3 και το 164!