Πάντως τα περισσότερα αμαξοστάσια πλέον έχουν θέματα!
Ο Βοτανικός με το που πήρε το 054 έχει θέμα με τα 12μ σοβαρό. Το 813 πλέον βγαίνει μόνο με midi. Στο 704 κόπηκε τελείως το μοναδικό 12μ που είχε. Το 821 έχει midi και ένα 12μ καθημερινές. Στο 036 εμφανίζονται και midi πλέον! Ποιος ακολουθεί;
Η αλήθεια είναι ότι το 813 βγήκε κερδισμένο με τη μιντοποίηση αφού με τα 12μ είχε θέμα στα στενά που κολλούσε συνεχώς. Το midi δύσκολα θα κολλήσει.
Το Ελληνικό πάλι είδαμε τι έγινε με τα Ν1 όταν είχε πάρει 220/221! Τώρα που τα ξεφορτώθηκε δίνει την αίσθηση ότι προτιμάει να δρομολογεί ότι Ν1 έχει αντί για GN. Σαν να εμπιστεύονται τα Ν1 παραπάνω. Όχι άδικα βέβαια αφού μπορεί να λαμπαδιάσει καμιά GN για πλάκα ειδικά οι μη ανακατασκευασμένες.
Ο Πειραιάς είχε θέμα με τα midi ειδικά πριν λάβει τα Solaris midi. Γι' αυτό είχαν φτάσει τα 827/828 και 800 να βγαίνουν με 12μ. Τώρα από αυτά μόνο το 800 και αν θα πάρει κάνα Irisbus.
Η Ράλλη έχει μόνιμα πρόβλημα απλά τώρα που δεν έχει το 054 μάλλον απέκτησε μία προσωρινή ''άνεση'' στα Ν2! Έτσι το Β9 σχεδόν όλο με Ν2! Τις προάλλες βρέθηκε Ν2 στο Α10/Β10! Ενώ στο Α7 εμφανίζονται! Β12 και Β18/Γ18 μέχρι και κάθε μέρα μπορούν να έχουν κάποια Ν2! 421 να δεις τι γίνεται!
Ελπίζω μόνο η Ανθούσα να μην βγάζει τα 2 Citelis που μένουν από το 302 λόγω έλλειψης στις υπόλοιπες γκαζιέρες! Πάντως συνήθως βγαίνουν σε βάρδιες που βγαίνουν πιο αργά ενώ ΣΚ δύσκολα θα τα δεις εκτός 302!
Ο Βοτανικός με το που πήρε το 054 έχει θέμα με τα 12μ σοβαρό. Το 813 πλέον βγαίνει μόνο με midi. Στο 704 κόπηκε τελείως το μοναδικό 12μ που είχε. Το 821 έχει midi και ένα 12μ καθημερινές. Στο 036 εμφανίζονται και midi πλέον! Ποιος ακολουθεί;
Η αλήθεια είναι ότι το 813 βγήκε κερδισμένο με τη μιντοποίηση αφού με τα 12μ είχε θέμα στα στενά που κολλούσε συνεχώς. Το midi δύσκολα θα κολλήσει.
Το Ελληνικό πάλι είδαμε τι έγινε με τα Ν1 όταν είχε πάρει 220/221! Τώρα που τα ξεφορτώθηκε δίνει την αίσθηση ότι προτιμάει να δρομολογεί ότι Ν1 έχει αντί για GN. Σαν να εμπιστεύονται τα Ν1 παραπάνω. Όχι άδικα βέβαια αφού μπορεί να λαμπαδιάσει καμιά GN για πλάκα ειδικά οι μη ανακατασκευασμένες.
Ο Πειραιάς είχε θέμα με τα midi ειδικά πριν λάβει τα Solaris midi. Γι' αυτό είχαν φτάσει τα 827/828 και 800 να βγαίνουν με 12μ. Τώρα από αυτά μόνο το 800 και αν θα πάρει κάνα Irisbus.
Η Ράλλη έχει μόνιμα πρόβλημα απλά τώρα που δεν έχει το 054 μάλλον απέκτησε μία προσωρινή ''άνεση'' στα Ν2! Έτσι το Β9 σχεδόν όλο με Ν2! Τις προάλλες βρέθηκε Ν2 στο Α10/Β10! Ενώ στο Α7 εμφανίζονται! Β12 και Β18/Γ18 μέχρι και κάθε μέρα μπορούν να έχουν κάποια Ν2! 421 να δεις τι γίνεται!
Ελπίζω μόνο η Ανθούσα να μην βγάζει τα 2 Citelis που μένουν από το 302 λόγω έλλειψης στις υπόλοιπες γκαζιέρες! Πάντως συνήθως βγαίνουν σε βάρδιες που βγαίνουν πιο αργά ενώ ΣΚ δύσκολα θα τα δεις εκτός 302!