20-06-2015, 03:28 PM
(20-06-2015, 12:38 PM)marios.ilioupoli Έγραψε: Όσο αφορά το πρώτο σκέλος, στη μεν περίπτωση του Β9 μάλλον έχουμε να κάνουμε με ελλείψεις στο αμαξοστάσιο της Ράλλη, αφού προ ημερών έστειλαν N2 στο ΑΒ10 ή κάτι αναθεώρησαν από την περίοδο της αναγκαστικής δρομολόγησης 12μετρων, λόγω των έργων. Στη δε περίπτωση του 237, τα 18μετρα έκαναν το μεγάλο ντου τον Μάιο, που είχε αυξημένες ανάγκες το Ελληνικό στον Καρέα (203) και στα Άνω Ιλίσια (220/221). Πριν τα είχαμε σαν τη σπάνια δρομολόγηση των ΝΠ!
Όσο αφορά το δεύτερο σκέλος, το μικρότερο πλάτος του MIDI θα είχε ενδιαφέρον στο 235 ( Citaro μη βαράς! ) που αντιμετωπίζει δυσκολίες στη Γ. Ζωγράφου, αλλα όχι στο 203 που συναντάει διπλής κατεύθυνσης χωρίς νησίδα σε ελάχιστα σημεία και χωρίς μεγάλο θέμα. Η δε ταχύτητα στο 203 είναι ασήμαντη, καθώς η διαδρομή περιλαμβάνει οδούς με αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο, οπότε εκ των πραγμάτων κάτι τέτοιο είναι ασήμαντο.
Για το Β9 αναφερόμουν για Κυριακές που υπάρχει διαθεσιμότητα 18μετρων και έχουν μπεί και Ν2. Το 237 ο ΟΑΣΑ το έχει μόνο με 18μετρα άσχετα αν στο Ελληνικό το έχουν στάνταρ με 12μετρα... Ακόμα, και τώρα προτιμούν να βάλουν GN στο 164 παρά στο 237 παρόλο που το 164 έχει μικρότερη επιβατική κίνηση.
Πρόβλημα πλάτους δεν έχει το 203 αλλά όσο να 'ναι για τον οδηγό είναι πιο εύκολο στην οδήγηση σε σχέση με ένα Ν1.
Για την ταχύητητα το λέω περισσότερο για τις ανηφόρες στον Βύρωνα (Αγίου Ιωάννου Καρέα στο τμήμα πριν την Κατεχάκη, 28ης Οκτωβρίου στην κατεύθυνση προς Κέντρο) όπου φαίνονται οι διαφορές των Solaris του 212 και αρκετών Ν1 του 203 (όχι όλα).
Φυσικά, τις παραπάνω "δικαιολογίες" προσωπικά τις θεωρώ αστείες για να δωθεί Solaris, απλά τα ανεφέρω υποθέτοντας το πιθανό σκεπτικό ενός οδηγού για να ζητήσει Solaris αντί για Ν1. Εννοείται ότι όλα είναι καθαρά εικασίες. Δεν γνωρίζουμε τι ακριβώς έγινε και μπήκε στο 203. 'Ομως, και οι άλλες δύο περιπτώσεις (δρομολόγησή του με απόφαση του Γρ. Κίνησης ή απόσπαση) είναι ανεπίπτρεπτες και θα μπορούσαν κάλλιστα να αποφευχθούν.