20-06-2015, 12:38 PM
(Τελευταία τροποποίηση δημοσίευσης: 20-06-2015, 12:40 PM από marios.ilioupoli.)
(20-06-2015, 12:09 PM)mercedes elbo Έγραψε: Και εγώ το σκέφτηκα αυτό. Αλλά και στο B9 ή 237 τα ίδια δεν γίνονται που αντί για 18μετρο μπαίνει 12μετρο. Απλά, θα το ήθελε επειδή είναι πιο εύκολο στην οδήγηση λόγω μικρότερου μήκους και πλάτους και πιο γρήγορο σε σχέση με αρκετά Ν1 του Ελληνικού που έχει πέσει αρκετά η απόδοσή τους.
Όσο αφορά το πρώτο σκέλος, στη μεν περίπτωση του Β9 μάλλον έχουμε να κάνουμε με ελλείψεις στο αμαξοστάσιο της Ράλλη, αφού προ ημερών έστειλαν N2 στο ΑΒ10 ή κάτι αναθεώρησαν από την περίοδο της αναγκαστικής δρομολόγησης 12μετρων, λόγω των έργων. Στη δε περίπτωση του 237, τα 18μετρα έκαναν το μεγάλο ντου τον Μάιο, που είχε αυξημένες ανάγκες το Ελληνικό στον Καρέα (203) και στα Άνω Ιλίσια (220/221). Πριν τα είχαμε σαν τη σπάνια δρομολόγηση των ΝΠ!
Όσο αφορά το δεύτερο σκέλος, το μικρότερο πλάτος του MIDI θα είχε ενδιαφέρον στο 235 ( Citaro μη βαράς! ) που αντιμετωπίζει δυσκολίες στη Γ. Ζωγράφου, αλλα όχι στο 203 που συναντάει διπλής κατεύθυνσης χωρίς νησίδα σε ελάχιστα σημεία και χωρίς μεγάλο θέμα. Η δε ταχύτητα στο 203 είναι ασήμαντη, καθώς η διαδρομή περιλαμβάνει οδούς με αυξημένο κυκλοφοριακό φόρτο, οπότε εκ των πραγμάτων κάτι τέτοιο είναι ασήμαντο.