17-06-2015, 10:29 PM
(17-06-2015, 06:22 PM)mercedes elbo Έγραψε: Όσο και μεγάλες να είναι οι ελλείψεις τους έχουν αρκετά χρόνια μπροστά τους.Καλά προφανώς είναι προτιμότερο να γίνεται προσπάθεια επισκευής αλλά σε κάποιες ακραίες περιπτώσεις πιθανόν κάποια οχήματα να είναι καταδικασμένα. Δύσκολα ένα όχημα που είναι εκτός 3 χρόνια και του λείπουν από μηχανικά εξαρτήματα μέχρι καθίσματα και παράθυρα θα ξανακυκλοφορήσει και αγοράστηκε το 2008.
Έχει γίνει ήδη και τα αποτελέσματα είναι αρκετά θετικά. Έχουν ξαναβγεί έξω αρκετά οχήματα που ακινητούσαν μόνιμα, ειδικά στα Volvo και στα Ν2 της Ράλλη.
Θεωρώ ότι είναι καλύτερο όταν έχεις π.χ. 20 αμάξια με βλάβες έστω και μικρές, με την παρούσα κατάσταση, να κόψεις τα 10 ώστε με τα ανταλλακτικά τους και τα έσοδα που θα σου φέρουν με την εκποιήσή τους να βγάλεις τα υπόλοιπα 10. Στο τέλος βγαίνεις με περισσότερα ενεργά λεωφορεία. Kαι ειδικά όταν έχεις επίσημα στόλο λεωφορείων 1862 οχημάτων και βάσει προγράμματος πλέον βγάζεις λιγότερα από 1200 οχήματα, που ακόμη και αυτά δεν βγαίνουν γιατί υπάρχουν και άλλες κομμένες βάρδιες, δεν έχει νοήμα να κρατάς έναν τόσο μεγάλο στόλο τον οποίο είναι γεγονός ότι δεν μπορείς να συντηρήσεις.
Η Ράλλη πριν αρχίσει ο καννιβαλισμός κάποιων Volvo και Ν2 δεν έβγαινε καν και δανειζόταν οχήματα (μάλιστα στο απόγειο δανειζόταν πάνω από 20 οχήματα) ενώ τώρα αυτό έχει σταματήσει. Βέβαια είναι στο όριο αλλά τουλάχιστον βγαίνει με δικές της δυνάμεις.
Προφανώς σε παλαιότερους τύπους οι σοβαρές βλάβες αυτό πρέπει να γίνει. Δεν έχει νόημα να πληρώνεις ένα εντελώς χαλασμένο και ακινητοποιημένο χρόνια όχημα 15ετίας που σε 5 χρόνια θα θέλει απόσυρση έτσι κι αλλιώς.