16-06-2015, 10:44 PM
(16-06-2015, 08:55 PM)mercedes elbo Έγραψε: Αλίμονο αν ήταν να προτίνουμε απόσυρση και κανιβαλισμό οχημάτων 5ετίας. Αυτό το πρότεινα για τύπους λεωφορείων που έχουν ήδη δουλέψει και είναι προς το τέλος τους (Ν1, Renault, Neoplan, Volvo). Μόνο τα τέλη κυκλοφορίας να γλιτώναμε από 150 οχήματα αυτών των τύπων που ούτως ή άλλως κάθονται είναι 150*385=57.750€. Φυσικά είναι και τα ασφάλιστρα που είναι ακόμα μεγαλύτερο έξοδο και επιπλέον αυτά τα αμάξια μπορούν να φέρουν επιπλέον έσοδα με την εκποιησή τους (στην τελευταία δημοπρασία της Ο.ΣΥ. τα A300 και Ν4016 είχαν τιμή πώλησης 1800€ και 1600€ τα Neoplan midi). Mε όλα αυτά τα χρήματα θα μπορούσαμε να επισκευάσουμε τα Citelis και τα Solaris που ακινητούν.Πάντως κάποια Solaris και κάποια Citelis έχουν τόσο σοβαρές βλάβες που ίσως δεν συμφέρει καν η επισκευή τους.
Για τα Solaris 18 τα γνωρίζω και φυσικά και εκεί υπάρχουν και άλλα που κάθονται μέσα με βλάβες. Το #841 νομίζω λείπει από τους δρόμους από το 2012.
Σε Solaris midi σίγουρα υπάρχουν αμάξια που κάθονται μέσα με βλάβες (νούμερα δεν γνωρίζω) αλλά όπως και να έχει δεν φαίνεται η έλλειψη γιατί δεν υπάρχουν μεγάλες ανάγκες δρομολόγησης midi, ειδικά στο Ελληνικό.
Τώρα για ξεδιάλεγμα σε κάποιους τύπους έχει ήδη γίνει γι' αυτό έχουν διαγραφεί τόσα GN, Volvo, Renault, N1, N2, Neoplan. Απλά μάλλον δεν θέλουν να διαγράψουν οχήματα που έχουν έστω και μικρή πιθανότητα επισκευής προφανώς λόγω μελλοντικής μεγαλύτερης έλλειψης.