16-06-2015, 08:55 PM
(16-06-2015, 05:08 PM)ecoj Έγραψε: Το #9184 πλέον κυκλοφορεί κανονικά καθώς έχει εθεαθή!
Το #9141 είναι σίγουρα εκτός το τελευταίο διάστημα και μάλιστα με σοβαρή βλάβη.
Τα #9023 και #9183 μπορείτε να τα κλάψετε μιας και είναι πολύ καιρό εκτός με σοβαρότατες βλάβες και πλέον είναι καννιβαλισμένα. Μάλιστα το #9023 δεν έχει καν κινητήρα ενώ του λείπουν κι άλλα πολλά κομμάτια. (Θα είναι τεράστια έκπληξη να επισκευαστούν)
Από κει και πέρα είναι κι άλλα πολλά μέσα με βλάβες άγνωστο πόσο σοβαρές (#9162 κλπ)
Όσο δεν έχει ολοκληρωθεί η οριστική παραλαβή δεν μπορεί να αποσυρθεί τελείως κανένα Citelis κι ας μην έχει ελπίδα επισκευής!
Και σε Solaris 18 υπάρχουν μόνιμες βλάβες που είναι καιρό εκτός ενώ έχουν καννιβαλιστεί (πχ #841, #873). Μάλιστα το #841 είναι πολύ πάνω από ένα χρόνο εκτός και καννιβαλισμένο σε προχωρημένο βαθμό.
Σε Solaris midi δεν έχω καθόλου εικόνα για το ποια είναι εκτός.
Αλίμονο αν ήταν να προτίνουμε απόσυρση και κανιβαλισμό οχημάτων 5ετίας. Αυτό το πρότεινα για τύπους λεωφορείων που έχουν ήδη δουλέψει και είναι προς το τέλος τους (Ν1, Renault, Neoplan, Volvo). Μόνο τα τέλη κυκλοφορίας να γλιτώναμε από 150 οχήματα αυτών των τύπων που ούτως ή άλλως κάθονται είναι 150*385=57.750€. Φυσικά είναι και τα ασφάλιστρα που είναι ακόμα μεγαλύτερο έξοδο και επιπλέον αυτά τα αμάξια μπορούν να φέρουν επιπλέον έσοδα με την εκποιησή τους (στην τελευταία δημοπρασία της Ο.ΣΥ. τα A300 και Ν4016 είχαν τιμή πώλησης 1800€ και 1600€ τα Neoplan midi). Mε όλα αυτά τα χρήματα θα μπορούσαμε να επισκευάσουμε τα Citelis και τα Solaris που ακινητούν.
Για τα Solaris 18 τα γνωρίζω και φυσικά και εκεί υπάρχουν και άλλα που κάθονται μέσα με βλάβες. Το #841 νομίζω λείπει από τους δρόμους από το 2012.
Σε Solaris midi σίγουρα υπάρχουν αμάξια που κάθονται μέσα με βλάβες (νούμερα δεν γνωρίζω) αλλά όπως και να έχει δεν φαίνεται η έλλειψη γιατί δεν υπάρχουν μεγάλες ανάγκες δρομολόγησης midi, ειδικά στο Ελληνικό.