(08-05-2015, 01:58 PM)ecoj Έγραψε: Σωστό το συμπέρασμα σου αλλά δυσάρεστο για μένα! Τι θέλω να πω όμως. Οι γκαζιέρες που είναι οικολογικές και δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον και την ήδη χάλια ατμόσφαιρα της Αθήνας έπρεπε να είναι κέντρο! Αντί αυτού έχει ξαναγεμίσει με Ν1 το κέντρο που όσο καλά λεωφορεία και να είναι πλέον επιβαρύνουν πολύ την ατμόσφαιρα. Οι γκαζιέρες πάλι εντοπίζονται μόνο σε Α5 και Ε14. Μετά ότι δρομολογούν τα Λιόσια στο 732 και τις άλλες γραμμές προς Πολυτεχνείο, Χαλκοκονδύλη κλπ. Και έτσι τα οικολογικά λεωφορεία μένουν στην πλοιονότητα τους στο πουθενά (Δουκ. Πλακεντίας, Άνω Λιόσια, Χαλάνδρι, Μενίδι, Κηφισιά κλπ) και στο κέντρο ότι πιο ρυπογόνο υπάρχει (Ν1, Ν2, GN κλπ)
Σχετικά με τη διαχείριση του στόλου έχουν γίνει στο παρελθόν τραγικά λάθη (και γίνονται ακόμη). Έχεις απόλυτο δίκιο όταν λές ότι οι οικολογικές γκαζιέρες κυκλοφορούν "εις τας εξοχάς" και τα ρυπογόνα ντηζελοκίνητα είναι μέσα στο Λεκανοπέδιο. Δεν πρέπει να τελειώνει επιτέλους η κοροϊδία της μη εγκατάστασης αντλιών φυσικού αερίου στο Α/Σ Ελληνικού;
Ή - για να το πώ αλλιώς : Αφού ήξεραν ότι δεν πρόκειται να πάρουν άδεια για φυσικό αέριο παρά μόνο στην Ανθούσα και στα Λιόσια, γιατί παράγγειλαν τόσες γκαζιέρες; Δεν ήταν προτιμότερο τα τελευταία 200 Citelis να είχαν γίνει ντηζελοκίνητα Euro VI?
Όσον αφορά τώρα τα ίδια τα οχήματα, είναι και αυτά ακατάλληλα για τους μεγάλους επιβατικούς φόρτους των κεντρικών γραμμών.
Είχαν δρομολογημένα 11 οχήματα Iris στα Ιλίσια (220/1), στα οποία λόγω της κακής εσωτερικής διαρρύθμισης έμπαιναν μόλις και μεταβίας 30-35
άτομα όρθιοι στο καθένα και γινόταν της μουρλής σε κάθε δρομολόγιο.
Με το νέο πρόγραμμα κόπηκε ένα όχημα και αραίωσε η συχνότητα (ειδικά γύρω στις 17:00 - 18:00 από 7-8' έγινε 10') Και όμως, λόγω της χρήσης Ν1 η εξυπηρέτηση έχει γίνει ... καλύτερη !!! Διότι το κάθε όχημα σηκώνει τουλάχιστον 15 άτομα περισσότερα, και ακόμη και 50 όρθιοι να επιβιβαστούν επικρατεί λιγότερη ασφυξία απ' ότι στις γκαζιέρες με 30 ορθίους. Χώρια του ότι τα δρομολόγια εκτελούνται πιό γρήγορα λόγω μακράν καλύτερης επιτάχυνσης των Ν1.
Το ίδιο γίνεται και στο Παγκράτι με το 203. Είναι κι αυτοί παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπ' όψιν.
Εγώ αυτό που δεν κατάλαβα ποτέ είναι γιατί δεν φέρνουν Citelis στην Ανθούσα, που έχουν λίγο καλύτερη χωρητικότητα και έχουν και πιό κατάλληλο μοτέρ για τις ανηφόρες των προαστίων του Υμηττού.