(08-05-2015, 11:39 AM)Citaro Έγραψε: Ξέχασες το 235 με 5 οχήματα.Σωστό το συμπέρασμα σου αλλά δυσάρεστο για μένα! Τι θέλω να πω όμως. Οι γκαζιέρες που είναι οικολογικές και δεν επιβαρύνουν το περιβάλλον και την ήδη χάλια ατμόσφαιρα της Αθήνας έπρεπε να είναι κέντρο! Αντί αυτού έχει ξαναγεμίσει με Ν1 το κέντρο που όσο καλά λεωφορεία και να είναι πλέον επιβαρύνουν πολύ την ατμόσφαιρα. Οι γκαζιέρες πάλι εντοπίζονται μόνο σε Α5 και Ε14. Μετά ότι δρομολογούν τα Λιόσια στο 732 και τις άλλες γραμμές προς Πολυτεχνείο, Χαλκοκονδύλη κλπ. Και έτσι τα οικολογικά λεωφορεία μένουν στην πλοιονότητα τους στο πουθενά (Δουκ. Πλακεντίας, Άνω Λιόσια, Χαλάνδρι, Μενίδι, Κηφισιά κλπ) και στο κέντρο ότι πιο ρυπογόνο υπάρχει (Ν1, Ν2, GN κλπ)
Με την επαναδρομολόγηση από 01/05/2015, το Ελληνικό επανέκτησε έδαφος στο κέντρο της Αθήνας (Ακαδημίας) και πήρε το πάνω χέρι, μετά από πολλά χρόνια.
Ειδικά με τη μεταφορά του 203 και κυρίως του 220/1 στο Α/Σ Ελληνικού, τα Ν1 έκαναν ξανά αισθητή την παρουσία τους. Μέχρι τον Απρίλη, τα μόνα Ν1 που εμφανίζονταν στην Ακαδημίας ήταν
1 όχημα του 204, 5 οχήματα του 235 και 6 οχήματα του Β2, ενώ κυκλοφορούσαν 11 γκαζιέρες στο 220/1 και 6 γκαζιέρες στο 203.
Σήμερα κυκλοφορούν άλλα 16 επιπλέον Ν1, ενώ τα μοναδικά "Ανθουσιώτικα" είναι αυτά του Α5, όπου μάλιστα έχουν δρομολογήσει ό,τι ερείπιο Renault υπάρχει.
Τώρα το Α5 έχει φορτωθεί όλες της 1ης γενιάς γκαζιέρες προφανώς λόγω κυκλώματος.